فروشنده عمده شیشه فلوت سکوریت در شیراز

با طراحی شیشه های سکوریت بسیاری از صنایع توانستند با استفاده از آن در سازه های خود، اسحکام و مقاومتی کم نظیر پدید آورند. فروشندگان این محصولات در مراکز معتبر عرضه آن در شیراز و سایر شهرهای کشور انواع آن را برای مصارف گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روشهای خرید شیشه فلوت سکوریت با مجموعه ما که یکی از مراکز معتبر در این زمینه است تماس حاصل نمایید. فروشنده عمده شیشه فلوت سکوریت در شیراز

آیا شیشه فلوت همان شیشه ساده است؟

آیا شیشه فلوت همان شیشه ساده است؟ شیشه های خام یا سکریت نشده را شیشه فلوت می نامند. این محصول کاملاً صاف و بدون هیچگونه موج می باشد. در فرایند ساخت آن، پس از آنکه شیشه از کوره خارج شد، برای اینکه مسطح و صاف شده و ضخامت پیدا کند، آنرا در حوضچه ای از قلع قرار می دهند.
ضخامت این نوع از شیشه ها از 2 میل تا 20 میلیمتر نیز هست اما شیشه فلوت ساختمانی معمولاً 4 تا 8 میل ضخامت دارد. به دلیل عدم وجود خمیدگی و موج در آن، که به روش تولید متفاوت آن باز می گردد، در تولید پنجره نیز کاربرد دارد.
در ساخت شیشه فلوت، از موادی همچون پودر ماسه سنگ کوارتز، ماسه های دریایی، دولو میت و …استفاده می شود. در کوره های ذوب هریک از این مواد به نسبت مشخص ذوب شده و مایع شیشه را تشکیل می دهد و با ضخامتهای تعیین شده بوسیله کمربند شیشه ای صیقل داده می شود.
در تولید شیشه ساده نیز فسیل پتاسیم، سیلیس، خاکستر سودا، پودر سنگ، نمک گلابی با نسبتهای معینی ترکیب و در کوره ذوب، با روش صاف کردن و عمودی نمودن با ضخامتهای 2 تا 6 میل ساخته می شود.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که تفاوت شیشه فلوت با شیشه ساده در موادی ست که در ساختار هر دو به کار می رود.
ظاهر شیشه فلوت نشان می دهد که هر دو سمت آن، صاف بوده و مسطح و بدون پستی بلندی می باشد. شیشه ساده چندان شفاف نبوده و در برابر عوامل آسیب زا تغییر شکل داده و بسیار شکننده می باشد.  

خرید مستقیم انواع شیشه سکوریت نقره ای

خرید مستقیم انواع شیشه سکوریت نقره ای شیشه های سکوریت به توجه به مقاومت بسیار بالا و دوام زیادی که دارند، شناخته می شوند. عمده دلایل شهرت آنها این است که با عبور از چندین مرحله و قرار گرفتن در مجاورت دمای بالا به محصولاتی نشکن با استقامتی عالی تبدیل می شوند و می توان کاربرد آن را در صنایع مختلف به وفور مشاهده نمود.
شیشه سکوریت نقره ای یکی از انواع این محصول است؛ در واقع رنگبندی در شیشه های سکوریت متنوع بوده و به همین دلیل استفاده از آن بسیار متداول شده و طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما