تولید ظروف شیشه جار لوزی عسل در مشهد

یکی از ظروف شیشه ای که به دلیل استفاده بسیار، در معرض تولید وسیع قرار گرفته؛ شیشه جار می باشد. اما یکی از تولید کنندگان فعال شیشه جار مشهد است که این محصول را در انواع و اقسام مختلف مانند شیشه جار لوزی عسل ارائه نموده و تمام تلاش خود را برای عرضه جار شیشه ای با کیفیت و متناسب با نیاز مصرف کنندگان، به کار بسته است.

تولید ظروف شیشه جار لوزی عسل در مشهد

خط تولید انواع ظروف جار شیشه ای

خط تولید انواع ظروف جار شیشه ای ظروف جار از ظروف مخصوصی با جنس پلاستیکی یا شیشه ای می باشند که رایج ترین نوع آن، شیشه ای است؛ این نوع از ظروف دارای دهانه گشادی بوده و برای نگهداری تعداد خاصی از محصولات غذایی مورد کاربرد قرار می گیرند که از میان این محصولات می توان به عسل، ترشی، مربا و زیتون اشاره کرد.

با توجه به اینکه استفاده از این نوع ظروف در صنایع غذایی تبدیل به یکی از ضروریات غیر قابل اجتناب شده و روزانه صدها و بلکه هزاران محصول را داخل آن جای می دهند؛ بنابراین می توان شاهد گستردگی خط تولید جار شیشه ای توسط بخش های مختلفی از کشور از جمله مشهد بود.

اگر چه شهرهای دیگری از ایران که در تولید این نوع از ظروف سهم دارند؛ اما سهم مشهد به عنوان کلانشهر کشور، بیش از همه بوده و توانسته ظروف جار پلاستیکی و بلور پایه دار با این مشخصات را تحویل بازار و مصرف کنندگان نماید:

  • ظروف جار شیشه ای در مقایسه با ظروف جار پلاستیکی، دارای موازین بهداشتی بیشتری بوده و وزارت بهداشت نیز آنها را تایید می نماید.
  • همچنین محصولات و مواد غذایی که درون این ظروف جای می گیرند؛ از مدت زمان نگهداری بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه دوام بهتری را خواهند داشت.
  • البته این را هم باید اضافه کرد که تولید کنندگان این نوع از ظروف جار را در طرح های متنوعی ارائه نموده اند؛ مانند: ظروف شیشه جار لوزی، خمره ای، قلبی، چهارگوش

فروش شیشه جار 250 سی سی در مشهد

فروش شیشه جار 250 سی سی در مشهد ظروف و بلور شیشه ای جار از بهترین نوع این محصول به شمار آمده و امتیازات بیشتری را نسبت به ظروف جار پلاستیکی در خود جای داده اند؛ علاوه بر بهداشت بیشتر آنها، امتیاز دیگری که می توان از آن نام برد؛ ساختاری مقاوم تر از ظروف جار پلاستیکی است که در اثر استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد.
شاید ظروف جار پلاستیکی در فرآیند حمل و نقل بر اثر فشار زیاد، دچار تو رفتگی شوند؛ اما ظروف شیشه ای جار از این قضیه مستثنی می باشند.

حال در کنار موارد فوق باید گفت یکی از انواع شیشه جار که با فروش بیشتری همراه بوده و در صنایع غذایی به وفور در معرض استفاده قرار می گیرد؛ شیشه اصفهان و درب شیشه ای جار 250 سی سی باشد که توانایی نگهداری انواع محصولات را به بهترین شکل داشته و با قیمتی ارزان، قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما