تولید کننده شیشه جار صادراتی

شیشه جار، یک نوع شیشه است که برای بسته بندی انواع مواد غذایی همچون، ترشی، مربا، حبوبات، ادویه جات، عسل و… به کار می رود. در ایران شیشه جار صادراتی در برخی از شهر ها تولید و عرضه می شود. شیشه جار انواع و مدل های گوناگونی دارد و مدل های آن بر اساس مواد غذایی استفاده شده در آن ها متفاوت می باشد.

تولید کننده شیشه جار صادراتی

جدیدترین مدلهای شیشه جار با درب قفل دار

جدیدترین مدلهای شیشه جار با درب قفل دار امروزه جار شیشه ای نسبت به سایر جار ها فروش بیشتری دارد زیرا شکل قشنگ تر و شیک تری دارد. هرچند این جار شیشه ای قیمتش نسبت به جار پلاستیکی و انواع دیگر جار ها بیشتر است اما زیبا بودن این نوع جار باعث شده تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

جار شیشه ای مدل های مختلفی دارد. این شیشه می تواند بزرگ یا کوچک، قفل دار یا بدون قفل، ساده یا طرح دار (فانتزی) باشد. شیشه جار قفل دار یک نوع جار جدید است که درب آن طوری طراحی شده که قفل می شود. این مدل بسیار پر طرفدار بوده و تولید بیشتری دارد. یکی از فواید جار شیشه ای درب دار این است که بعد از این که مواد غذایی که در داخل آن قرار داشته، تمام شد می توانیم آن را به عنوان ظرفی شیک استفاده کنیم.

در بازار انواع جار های دیگر نیز وجود دارد مثل جار پلاستیکی. که از آن هم به عنوان بسته بندی استفاده می کنند اما کیفیت نوع شیشه ای به مراتب بالاتر و مورد پسند تر می باشد.

عرضه شیشه جار صادراتی درجه یک

عرضه شیشه جار صادراتی درجه یک صادرات شیشه جار امری مهم است به همین خاطر، شیشه هایی که صادراتی هستند باید بسیار با کیفیت و با قیمتی مناسب باشد و همچنین طراحی زیبایی نیز داشته باشد. 

قیمت شیشه جار صادراتی نسبت به سایر شیشه جار ها بیشتر است اما قیمت دقیق آن را نمی توان ارزیابی کرد. زیرا بستگی به نوع، طرح، شکل، اندازه و پارامتر های دیگری دارد. هرچه شیشه جار با کیفیت تر باشد قطعا قیمت آن بیشتر خواهد بود. 

امروزه برای صادرات مواد غذایی به کشور های دیگر، بیشتر از شیشه جار استفاده می شود. زیرا این نوع بسته بندی بسیار محکم است و از ریختن و همچنین ورود هوا و گرد و خاک به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. علاوه بر این خاص بودن و شکل این شیشه ها باعث شده مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

از فواید دیگر این بسته بندی ها سفت بودن سر آن است و مواد غذایی را به مدت طولانی، بدون فاسد شدن در خود نگه داری می کند. همچنین این شیشه ها را در یخچال نیز می توان نگه داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما