خرید انواع شیشه نمای ساختمانی سکوریت

امروزه شیشه را یکی از مصالح ساختمانی پر کاربردی می دانند که به فراوانی برای نمای ساختمان از آن استفاده می کنند. به منظور آشنایی با انواع شیشه نمای ساختمانی سکوریت می توانید مقاله زیر را بخوانید و در انتهای جهت خرید از طریق سایت اقدام کنید.

خرید انواع شیشه نمای ساختمانی سکوریت

چه شیشه ای برای نمای ساختمان مناسب است؟

چه شیشه ای برای نمای ساختمان مناسب است؟ حالا که با کاربردهای شیشه در صنعت صاخت و ساز آشنا شدید وقت آن رسیده است که با انواع شیشه و بازار آن در غرب کشور آشنا شوید.

شیشه های با توجه به موادی تشکیل دهنده متفاوتی که ممکن است در آن ها به کار گرفته شود متفاوت هستند و به دنبال آن کاربرد متفاوتی هم دارند.

در زیر به تعدادی از مهم ترین انواع شیشه اشاره کرده ایم:

  • شیشه ساختمانی دوجداره
  • شیشه پیرکس یا ضد آتش
  • شیشه مات درجه یک
  • شیشه خم
  • شیشه رفلکس
  • شیشه کریستال
  • شیشه نمای سکوریت

در بالا با اسم پرکاربردترین شیشه ها در ساخت و ساز آشنا شدید.

شیشه ساختمانی دوجداره به گونه ای ساخته شدند که دو شیشه با فاصله ای مشخص رو به روی هم قرار گرفته اند و فضایی که بین آن ها است را به طور فشرده از هوا یا موادی شفاف پر کرده اند. کاربرد اصلی این نوع شیشه عایق بودن در برابر هوا و سر و صدا است به همین دلیل همان طور که در بالا اشاره کردیم در ساخت پنجره های یکی از اولین انتخاب این شیشه می باشد.

از جانبی دیگر شیشه به دلیل شفاف بودن امکان دیدن فضای پشت آن وجود دارد. یکی از عامل های تنوع دهنده شیشه همین ویژگی است.

شیشه هایی که رفلکس هستند این خصوصیت را دارند که فرد زمانی که درون ساختمان است بتواند فضای بیرون را پشت شیشه ببیند اما فردی که در بیرون قرار دارد به دلیل تابش نور خورشید شیشه را مانند آینه می بیند و امکان دیدن فضای داخل برایش مقدور نخواهد بود.

از این شیشه ها علاوه بر ساخت درب در نمای ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

حتما ساختمان هایی که به طور کامل شیشه ای هستند را دیده ایم و موافق خاص بودن نمای آن ها نسبت به دیگر ساختمان های اطرافش هستیم.

شیشه مناسب برای پنجره ها عایق بودن آن ها در برابر گرما و سر و صدا است. بعضی از ساختمان ها در مکان هایی احداث می شوند که سر و صدای محیط اطراف آن بسیار است به همین دلیل استفاده از شیشه هایی که عایق صدا هستند انتخاب مناسبی برای این ساختمان ها هستند.

علاوه بر این شیشه هایی که عایق گرما و سرما هستند از به هدر رفتن انرژی درون ساختمان ها جلوگیری می کنند.

فروش شیشه نمای ساختمانی دوجداره

فروش شیشه نمای ساختمانی دوجداره فروش شیشه دو جداره به منظور نمای ساختمان بسیار پرکاربرد است. از مزیت هایی که خرید شیشه برای نما دهی وجود دارد قیمت مناسب آن نسبت به دیگر مصالح می باشد.

فروش ویژه و مستقیم این مجصول از تولیدکننده آغاز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما