فروشنده آینه دکوراتیو پرواز خیال پلکسی نشکن

آینه دکوراتیو پرواز خیال  پلکسی  نشکن ترکیب زیبایی از پروانه های بزرگ و کوچک آینه ای برای نصب روی انواع سطوح صاف استفاده می شود.

فروشندگان این محصول می توانند کالاهای خود را از طریق سایت های اینترنتی در اختیار دید مصرف کنندگان قرار داده و از این راه محصولات خود را به فروش برسانند.

فروشنده آینه دکوراتیو پرواز خیال پلکسی نشکن

آینه دکوراتیو پرواز خیال چیست؟

آینه دکوراتیو پرواز خیال چیست؟ آینه دکوراتیو پروانه ای محصولی جدید با طراحی رویایی و خارق العاده می باشد.

آینه دکوراتیو طرح پرواز خیال از ۲۵ عدد پروانه درست شده همین طور این آینه از جنس آینه دکوراتیو پلکسی که آینه های سبک و نشکنی اند ساخته شده اند.

استفاده کنندگان می توانند پروانه ها را طبق سلیقه خود بر روی سطح صاف قرار دهند.

ابعاد بعد از نصب این آینه ۱۰۰ سانتی متر در ۳۵ سانتی متر می باشد که با توجه به کم یا زیاد شدن فاصله ی پروانه ها می تواند کمتر یا بیشتر هم شوند.

بال تا بال بزرگترین پروانه ۱۰ سانتی متر و کوچکترین پروانه ۴ سانتی متر می باشد.

این محصولات زیبا توسط گروه های خلاق ایرانی طراحی و به بازار ارائه شده اند که از این محصولات می توان بر روی کابینت، کمد، ستون ها، دیوار پشت مبل، کنار میز آباژور و سایر مکان هایی که استفاده کننده علاقه دارد استفاده کرد.

از جمله مزیت های این محصول بیش از حد سبک بودن آن بوده که به خاطر همین نصب آن نیاز به پیچ و میخ نداشته است.

مصرف کنندگان این محصول پروانه ها رل توسط چسب مخصوص دیوار بر روی سطوح می چسبانند که این چسب ها باعث صدمه دیدن دیوار نمی شوند و قابل جا به جایی هستند.

از مزیت های دیگر این محصولات این است که محیط های پرطوب باعث تغییر آنها نمی شود و به همین دلیل در سرویس های بهداشتی هم می توان آنها را مورد استفاده قرار داد.

این محصولات نیز از لحاظ تنوع رنگ دارای رنگ بندی های زیبایی هستند.

خرید آینه دکوراتیو اکریلیک طرح پروانه

خرید آینه دکوراتیو اکریلیک طرح پروانه برای خرید آینه دکوراتیو اکریلیک طرح پروانه می توان از طریق سایت های اینترنتی معتبر اقدام به تهیه این محصول کرد.

زیرا خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه دارای مزایایی همچون: می توان محصول مورد نظر خود را با قیمت پایین تر نسبت به سطح بازار خریداری کرد و همچنین محصولات در سایت ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند که مصرف کنندگان می توانند قدرت انتخاب های بیشتر و بالاتری داشته باشند.

همین طور برای آموزش و یادگیری نصب این محصولات می توان با نصب اپلیکیشن های مربوطه بر روی گوشی خود خیلی راحت می توانید نصب، جا به جایی و جداسازی بدون صدمه به سطح دیوار این محصولات را یاد بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما