فروش آینه دکوراتیو طرح پروانه 25 عددی

آینه دکوراتیو طرح پروانه 25 عددی به صورت آنلاین به فروش می رسد. در فروش اینترنتی عرضه به صورت مستقیم انجام می شود و از این رو بسیاری از خریداران می توانند با بهترین قیمت این محصول را در طرح دلخواه خود خریداری نمایند. می توانید با کمترین هزینه آن را از سایت ما سفارش دهید تا هم بتوانید تخفیف بگیرید و هم طرح دلخواهتان را انتخاب نمایید.

فروش آینه دکوراتیو طرح پروانه 25 عددی

مشخصات آینه دکوراتیو پرواز خیال با طرح پروانه

مشخصات آینه دکوراتیو پرواز خیال با طرح پروانه

اگر به دنبال یک دکور  فانتزی هستید انتخاب آینه دکوراتیو پرواز خیال با طرح پروانه بهترین گزینه پیش روی شماست. اجزای این آینه از جنس بسیار سبکی به نام پلکسی گلس تولید می شود به همین دلیل به پیچ و مهره برای نصب نیاز ندارند. به کمک چسب های مخصوص می توانید آن را در هر کجای خانه که مورد نظرتان است نصب کنید. سایز این آینه پس از نصب حدود 60*80 بوده که به همین دلیل برای پوشش فضای نشیمن و پذیرایی گزینه ایده آلی است.

آینه های طرح پروانه علاوه بر زیبایی ظاهری، نور را منعکس و فضا را روشن تر از آنچه هست نشان می دهند. صفحه آن بدون خش و موج بوده و تصویری یک دست را به شما نشان می دهد. سایزهای مختلف این آینه شما را در انتخاب یاری می دهد. می توانید ابعاد دلخواه را با توجه به فضایی که در اختیار دارید انتخاب نمایید.

آینه های دکوراتیو پرواز خیال دو رنگ ساده و طلایی طراحی و تولید می شوند و دارای روکش نایلونی ضد خش بوده که صفحه را در برابر هرگونه ضربه و فشار به خوبی حفظ می کند. ضمن آنکه نشکن بوده و خطری برای کودکان ندارد. از این رو می توان در اتاق کودکان هم آن را نصب نمود.

خرید آینه دکوراتیو طرح قلب دیواری

خرید آینه دکوراتیو طرح قلب دیواری

آینه دکوراتیو دیواری طرح قلب را می توانید به صورت مستقیم از سایت ما سفارش دهید. آینه دکوراتیو قلبی یکی از جدیدترین طرح های آینه های فانتزی بوده که با استقبال بسیار خوب خریداران روبه رو شده است. برای کسانی که دکوراسیون های مدرن را ترجیح می دهند، انتخاب این آینه ها می تواند گزینه مناسبی باشد. برای خرید کافیست در سایت جستجو و بر اساس سلیقه خود طرح، رنگ و ابعاد آینه را انتخاب کنید.

در خرید اینترنتی امکان مقایسه محصولات با یکدیگر هم وجود دارد. می توانید قیمت هر نوع آینه طرح قلب را به صورت به روز مشاهده کنید و سپس بر اساس بودجه خود تصمیم نهایی را برای خرید اتخاذ کنید. البته قیمتها به دلیل عرضه بی واسطه بسیار مناسب و برای مشتری مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما