فروش مستقیم شیشه ساده فلوت ساختمانی

فروش مستقیم شیشه ساده ساختمانی فلوت به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع شیشه ها از طریق سایت صورت می گیرد. برای آن که با کاربرد های این شیشه بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر را بخوانید.

فروش مستقیم شیشه ساده فلوت ساختمانی

کاربرد انواع شیشه ساده چهار میل

کاربرد انواع شیشه ساده چهار میل شاید بد نباشد با هم کاربردهایی که شیشه ساده فلوت چهار میل دارد را با هم مرور کنیم. در زیر به مواردی که از این شیشه استفاده می شود، اشاره می کنیم:

  • ساخت پنجره
  • ساخت درب
  • نمای ساختمان
  • نورگیر
  • کاشی های شیشه ای
  • پل ها

پنجره ها از بخش ها مهم ساختار یک ساختمان هستند. همچنین از پنجره ها به عنوان فضایی برای ورود نور به فضای داخلی ساختمان استفاده می کنند. شیشه های مختلفی در ساخت پنجره ها به کار برده می شود.

شیشه مناسب برای پنجره ها عایق بودن آن ها در برابر گرما و سر و صدا است. بعضی از ساختمان ها در مکان هایی احداث می شوند که سر و صدای محیط اطراف آن بسیار است به همین دلیل استفاده از شیشه هایی که عایق صدا هستند انتخاب مناسبی برای این ساختمان ها هستند.

علاوه بر این شیشه هایی که عایق گرما و سرما هستند از به هدر رفتن انرژی درون ساختمان ها جلوگیری می کنند.

کاربرد دیگر شیشه برای درب ها است. درب های ورودی مکان های عمومی مثل پاساژها، ساختمان های تجاری و تراس منازل و… از جمله مواردی هستند که استفاده از درب های شیشه جهت جلوه دهی به ساختمان و فضا استفاده می گردد.

از جانبی دیگر شیشه به دلیل شفاف بودن امکان دیدن فضای پشت آن وجود دارد. یکی از عامل های تنوع دهنده شیشه همین ویژگی است.

شیشه هی ساده چهار میل این خصوصیت را دارند که فرد زمانی که درون ساختمان است بتواند فضای بیرون را پشت شیشه ببیند اما فردی که در بیرون قرار دارد به دلیل تابش نور خورشید شیشه را مانند آینه می بیند و امکان دیدن فضای داخل برایش مقدور نخواهد بود.

از این شیشه ها علاوه بر ساخت درب در نمای ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

حتما ساختمان هایی که به طور کامل شیشه ای هستند را دیده ایم و موافق خاص بودن نمای آن ها نسبت به دیگر ساختمان های اطرافش هستیم.

نورگیر ها بخش هایی از ساختمان هستند که در ابعاد مختلف و در قسمت های مختلف ساختمان مانند راه پله ها و پشت بام ها تعبیه می شوند. وظیفه نورگیر ها همانطور که اسمشان مشخص است ممانعت از ورود نور خورشید است.

به منظور انجام این وظیفه توسط نورگیر ها در ساخت آن ها از شیشه هایی استفاده می کنند که لایه های آن ها عایق نور می باشد و نور خورشید را از خود عبور ندهد و آن را بازتاب دهد.

خرید عمده انواع شیشه رنگی ساختمانی

خرید عمده انواع شیشه رنگی ساختمانی شیشه رنگی ساختمانی در بخش های مختلفی از ساختمان کاربرد دارد که نمای جذابی می دهند. خرید عمده انواع شیشه رنگی ساختمانی فرصتی برای پرداخت هزینه کم نسبت به خرید جزئی می باشد.

این خرید زمانی که از تولیدکننده و به طور مستقیم صورت گیرد به صورت مضاعف برای شما به صرفه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما