قیمت آینه دکوراتیو متری اتاق خواب کودک

آینه دکوراتیو چیست و چه کاربردهایی دارد؟ قیمت این محصول بر اساس چه پارامترهایی تعیین می شود؟ آینه دکوراتیو اتاق خواب چه اشکال و طراحی هایی را شامل می شود؟ برای یافتن بهترین پاسخ ها جهت انتخاب این محصولات و خرید ارزان آنها با قیمت رقابتی با ما همراه شوید.

قیمت آینه دکوراتیو متری اتاق خواب کودک

طراحی اتاق خواب با آینه های دکوراتیو

طراحی اتاق خواب با آینه های دکوراتیو آینه های دکوراتیو به محصولاتی می گویند که ضمن استفاده عمومی برای زیباسازی دکوراسیون محیط خانه طراحی و تولید می شوند. استفاده از اشکال فانتزی و طراحی های مدرن هندسی از جمله مزیت های این نوع آینه ها به شمار می آیند.
امروزه برای طراحی اتاق کودک نیز می توان از این المان ها که دارای طرح های سنتی، فانتزی، عروسکی و مدرن هستند استفاده نمود. آینه اتاق کودک طرح ماه و ستاره، طرح بیشه، فضانورد، انواع طرح های حیوان و شخصیت های کارتونی نمونه های پرطرفدار در بازار به شمار می آیند.
برخی از انواع آینه های دکوراتیو موجود در بازار که برای طراحی اتاق خواب کودک، سالن پذیرایی و … مناسب هستند عبارتند از:

  • شیشه دکوراتیو مات
  • انواع شیشه های دکوراتیو چاپ دار
  • آینه های سندبلاست طرح دار
  • شیشه های لاکوبل رنگی

مزیت های جایگزین نمودن این نوع آینه ها بجای مدل های ساده و معمولی بسیار زیاد هستند. به عنوان مثال آینه دکوراتیو پذیرایی انعکاس نور را در محیط دو چندان می کند. مدل های رنگی قابلیت ست شدن با دکوراسیون منزل را دارا هستند. قابلیت نصب بر روی دیوار نقاط مختلف سالن پذیرایی و حتی سقف را دارا می باشند.
استفاده از آینه دکوراتیو در سالن پذیرایی و اتاق خواب، شما را از هر گونه آینه معمولی بی نیاز خواهد کرد و در شب به علت انعکاس نور، بکارگیری لامپ ها را به حداقل می رساند.

خرید آینه دکوراتیو با رنگ سفید

خرید آینه دکوراتیو با رنگ سفید آینه دکوراتیو سفید نسل جدیدی از این محصول به شمار می آید که به صورت ساده و کلاسیک یا در طرح های مدرن برای استفاده در محیط های خانگی و اداری طراحی می شود.
این محصول نیز قابلیت استفاده به عنوان یک محصول کاربردی یا تزئینی را دارد. با این توجه کنید که سبک و شکل ظاهری آینه های دکوراتیو باید با محیط و دکوراسیون خانه شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد.
طی سالهای اخیر به علت استقبال خریداران و به ویژه خانم های خانه دار، تولید و عرضه این محصولات رونق زیادی داشته است. انواع آینه تک یا چند تکه دکوراتیو با قیمت های مختلف به بازار عرضه شده اند.
خرید عمده و ارزان یکی از چالش های فعالین و خریداران عمده است که برای این منظور می توانند از طریق این مرکز به عنوان نماینده فروش تولیدی، جدیدترین طرح ها را با قیمت عمده و رقابتی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما