قیمت فروش شیشه رنگی برای پنجره های قدیمی

قیمت فروش شیشه رنگی برای پنجره های قدیمی بر اساس ویژگی های فنی و کیفی آنها تعیین می شود. امروزه استفاده از انواع شیشه رنگی پنجره در ساختمان های مدرن مرسوم و رواج شده است. فواید استفاده از این مدل ها و تلفیق سکب های مدرن و سنتی در کنار تنوع طرح و رنگ برخی از دلایل این امر هستند.

قیمت فروش شیشه رنگی برای پنجره های قدیمی

فواید استفاده از شیشه رنگی در پنجره

فواید استفاده از شیشه رنگی در پنجره شیشه رنگی از دیرباز تا به امروز یکی از المان های پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی بوده است. استفاده به عنوان شیشه پنجره، بکارگیری در دکوراسیون داخلی و استفاده در ظروف سنتی و تزئینی برخی از کاربردهای انواع این محصولات به شمار می آیند.
در صنعت تولید پنجره نیز طراحی و تولید این محصول با شیشه های رنگی با فرهنگ ایران عجین شده است. ایجاد رنگ های شاد و انعکاس نورهای رنگی، ایجاد دکوری سنتی و شاد از جمله دلایل متعدد استفاده از این نوع شیشه ها برای نصب روی پنجره سالن پذیرایی به شمار می آیند. امروزه شرکت های تولیدی انواع شیشه های دوجداره نیز به صورت رنگی و سنتی طراحی می کنند. برخی از مهمترین فواید استفاده از شیشه رنگی دو جداره در پنجره ها عبارتند از:

  • جلوه معماری سنتی در محیط خانه
  • دوام شیشه رنگی دوجداره در برابر عوامل محیطی
  • آرامش بخش بودن به علت وجود رنگ های سبز و آبی در ترکیب شیشه ها
  • متعادل سازی دکوراسیون خانه با انعکاس نورهای رنگی
  • رفع افسردگی های فصلی به ویژه در ایام سرد زمستان

شیشه های رنگی می توانند طرح های ساده، سنتی، مدرن، هندسی و گلدار داشته باشند. امکان انتخاب هر کدام از این طرح ها باید بر اساس دکوراسیون اتاق، نوع پرده و حتی سایز و اندازه پنجره صورت گیرد.

خرید انواع شیشه رنگی پنجره دو جداره

خرید انواع شیشه رنگی پنجره دو جداره خرید انواع شیشه رنگی پنجره دوجداره باید بر اساس ویژگی های کیفی و سپس سلیقه شخصی صورت گیرد. اگر به دنبال یک شیشه معمولی رنگی، ساده و ارزان قیمت هستید، انواع مدل های شیشه ساده با تلفیقی از رنگ های سبز و آبی به شما پیشنهاد می شود.
اگر قیمت فروش این محصولات برای شما اهمیت نداشته باشد و تنها به دنبال جدیدترین مدل ها هستید، انواع شیشه دو جداره رفلکس که عایق صوتی و گرما نیز است، به شما پیشنهاد می کنیم.
البته این محصولات به صورت متری ارائه می شوند که بعد از انتخاب طرح، رنگ و مدل توسط استاندکاران سایز و اندازه مناسب آن برای پنجره مورد نظر شما برش داده خواهد شد.
در این مرکز جدیدترین انواع شیشه رنگی پنجره ساده و دوجداره رفلکس به صورت متری و با قیمت عمده به بازار فروش سراسر کشور و بازارهای جهانی عرضه و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما