مرکز خرید جار صادراتی

شیشه های شیشه ای به طور گسترده ای در بسته بندی و نگهداری مواد مختلف به ویژه مواد غذایی استفاده می شوند. شیشه شیشه ای نوعی ظروف بسته بندی ساخته شده از شیشه باز و در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود. این شیشه های شیشه ای که عموماً برای تزئین استفاده می شوند، در بازار داخلی نیز موجود است. با ما همراه باشید تا از مبادله صادراتی شیشه های جار ایرانی مطلع شوید. از این رو شرکت ما مرکز خرید جار صادراتی می باشد و این محصول را به کشورهای دیگر هم صادرات می کند.

مرکز خرید جار صادراتی

نحوه تولید جار صادراتی

نحوه تولید جار صادراتی در گذشته کوزه ها و ظروف شیشه ای بیشتر به روش دستی و روش دمیدن و دمیدن تولید می شد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، این روش دستی منسوخ شده و شیشه های شیشه ای به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند.

به خودکار این دو خط تولید با توجه به تعداد سفارشات راه اندازی می شود. مدل ها و اشکال مختلف شیشه های شیشه ای وجود دارد. وقتی شیشه مذاب در قالبی به نام Blank ریخته می شود. جریانی از هوای فشرده در قالب دمیده می شود و مواد مذاب را به پایین قالب هل می دهد تا دهان یا نوک بطری یا فلاسک تشکیل شود.

این محصول به شکل بطری یا شیشه شیشه ای اصلی است، اما ضخامت دیوار زیاد است. به همین دلیل، این محصول دوباره گرم شده و در قالب نهایی قرار می گیرد و دمیدن یا مکش انجام می شود تا هم شکل قالب و هم دیوار به ضخامت مورد نظر برسد.

روش تولید پرس و دمیدن یک تکه ذوب شیشه در قالب اولیه ریخته می شود و با کمک پیستون، مواد مذاب را به داخل قالب می راند تا شکل خود را بگیرد. مراحل بعدی تولید در حال دمیدن و دمیدن است. خطوط تولیدی که عموماً در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر است:

1- خط تولید مستقیم: در این خط تولید، مواد اولیه از یک سو وارد می شود و محصولات از سوی دیگر صادر می شود. وسایل مورد استفاده در این روش روی هم و مستقیم قرار می گیرند. این روش بیشتر در کارهای مونتاژ و موارد مشابه استفاده می شود.

بیشتر برای سیستم هایی استفاده می شود که بیشتر از دستگاه های خودکار استفاده می کنند. این نیز بیشتر در تولید بسته بندی بالا و سیستم بسته بندی اتوماتیک استفاده می شود. به همین دلیل انواع ظروف بسته بندی را می توان به راحتی از این فروشگاه ها تهیه کرد. این فروشگاه ها همچنین انواع ظروف بسته بندی با طرح ها و ویژگی های متفاوت را ارائه می دهند.


فروشگاه انواع جار صادراتی

فروشگاه انواع جار صادراتی شرکت ما بزرگترین و تولید کننده بطری های 1 لیتری PET، این توانایی را دارد که بطری های PET را در وزن های مختلف پیش ساخته و عرضه بطری ها و شیشه های PET عرضه کند. برای صادرات در دسترس خواهد بود اگر شما صادرکننده هستید و سرمایه اجتماعی در بازارهای بین المللی دارید، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در بطری ها و قوطی های PET درپوش و درب بطری های PET است از انجا که مجموعه ما فروشنده جار صادراتی می باشد این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما که مرکز جار صادراتی بر عهده داریم مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما