مرکز فروش جار صادراتی عسل

مرکز ما با فروش جار صادراتی با قیمتی بسیار مناسب آن را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. جار به انواع ظروف شیشه ای و پلاستیکی که برای نگهداری عسل و دیگر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، می‌گویند. که البته این ظروف بیشتر اوقات در دو نوع جنس تولید می‌شود که هرکدام از این جنس ها دارای مزایا و معایبی می‌باشند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مرکز فروش جار صادراتی عسل

ابعاد مختلف جار صادراتی

ابعاد مختلف جار صادراتی ابعاد و اندازه جار صادراتی بسیار متنوع و مختلف است و قیمت این جار ها با توجه به سایز بندی و همچنین جنس آن متغیر است. معمولا جار ها از اندازه های بسیار کوچک و ۲۵۰ گرمی شروع می‌شوند و در همه ی سایز های نیم کیلویی، یک کیلویی، دو کیلویی و… در بازار موجود هستند.

همچنین جارهای شیشه‌ای و پلاستیکی انواع مختلفی دارند که از جمله ی آنها می‌توان به جار خمره ای، جار شش گوش، جار مکعبی، جار هشت گوش، جار چهار گوش، جار گرد، جار بیضی، جار ساده و جارهای طرح دار اشاره کرد که از انواع این جارها میتوان برای بسته‌بندی عسل و دیگر مواد غذایی همچون ؛ ترشیجات، مواد غذایی کنسروی، زیتون، خیارشور، حبوبات، ادویه جات، انواع مربا، شکلات و … استفاده نمود.

همانطور که عرض کردیم جارهای عسل دارای جنس شیشه ای و همچنین پلاستیکی هستند که برای نگهداری طولانی مدت عسل بهتر است از ظروف شیشه‌ای استفاده کنید تا ماندگاری بهتری داشته باشد اما یکی از عیب های این ظروف این است که در صورت برخورد و یا افتادن امکان شکستن آنها وجود دارد اما جارهای پلاستیکی هم سبک و قابل حمل هستند و هم نمی‌شکنند اما نگهداری عسل و مواد غذایی به صورت طولانی در آنها باعث تغییر طعم در آنها می‌شود.

فروشنده انواع جار صادراتی تبریز

فروشنده انواع جار صادراتی تبریز مرکز ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه جار صادراتی در ایران است که به علت کیفیت بالای این جارها، انواع مدلهای مختلف آن و همچنین ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ آن به سایر کشورها نیز صادر میگردد و شما نیز اگر قصد خرید انواع جار عسل را دارید می‌توانید به صفحه ی مجازی ما مراجعه کنید و تمامی محصولات موجود در سایت ما را مشاهده کنید و در صورت درخواست راهنمایی و کمک گرفتن از مشاوران فروش ما میتوانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس اقدام به خرید جار عسل کنید.

همانطور که می دانید در صورت خرید عمده این کالا باعث کاهش قیمت آن و ارزانتر شدن آن می‌شود و اگر نیاز به تعداد زیادی جار دارید بهتر است آن را به صورت یکجا خریداری نمایید که مبلغ آن برای شما ارزانتر محاسبه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما