مرکز تولید و فروش جار و بطری شیشه ای در تهران

تولید شیشه بطری و انواع جار مراحل خاص خود را دارد. با ما همراه باشید ضمن بررسی مراحل ساخت بطری شیشه ای به مرکز تولید و فروش جار و بطری شیشه ای در تهران بپردازیم.

مراحل تولید جار و بطری شیشه ای

تولید جار و بطری شیشه ای یک صنعت پیچیده است و از تجهیزات و فناوری ‌های پیشرفته برای انجام مراحل مختلف آن استفاده می ‌شود. همچنین، محیط آزمایشگاهی برای کنترل کیفیت و رعایت استانداردهای مخصوص این صنعت بسیار مهم است. در ادامه به مراحل آماده سازی و ساخت انواع بطری و جار شیشه ای می پردازیم.

پیشنهاد: فروشگاه بهترین جار شیشه ای فانتزیمراحل تولید جار و بطری شیشه ای

آماده ‌سازی متریال مورد نظر

در اولین قدم متریال ساخت آماده سازی می شود. فرآیند با انتخاب مواد اولیه شروع می ‌شود. شن و سیلیس که مواد اولیه لازم برای ساخت شیشه است، به مقدار دقیقی ترکیب می‌شوند و به یک کوره بزرگ جهت ذوب منتقل می ‌شوند.

ذوب کردن شن و سیلیس

مواد اولیه ذوب شده و در دمای بالا به شیشه تبدیل می‌شوند. این فرآیند در کوره ‌های بزرگی انجام می‌شود. برای ذوب شیشه نیاز به کوره های مخصوص این کار بوده و دمای خاصی نیز باید ذوب شود.

فرم‌ دهی و شکل دهی به محصول

شیشه ذوب شده به شکل مورد نیاز برای جار یا بطری ‌های مورد نظر تبدیل می‌ شود. این مرحله به کمک مته ‌ها، مولدینگ ‌ها، و قالب‌ های خاصی که شکل نهایی محصول را می‌ دهند، انجام می‌ شود.

مرحله سرمایش و برش

محصولات شیشه ‌ای به آهستگی سرد می ‌شوند تا تنش‌ های داخلی آن‌ها حذف شود. در ادامه محصولات نهایی برش داده می‌شوند تا سطح صافی داشته باشند و هر نوع اشکال یا عیوب را حذف کنند. در نظر داشته باشید محصولات نهایی مورد آزمون ‌های کنترل کیفیت قرار می ‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که هیچ نقصی در آن‌ها وجود ندارد.

جار و بطری شیشه ای در تهران

آرتان شیشه به عنوان بزرگترین تولیدکننده جار شیشه ای در تهران شناخته شده و در زمینه های تولید انواع شیشه ترشی، شیشه مربا، شیشه شکلات، انواع جار و شیشه های مورد نظر فعالیت می کند. محصولات تولیدی این شرکت با حجمی وسیع تولید و با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می شود.

دوام بطری شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت و نوع مواد اولیه

نوع شیشه مورد استفاده بسیار مهم است. شیشه ‌هایی با ضریب شکست بالا و مقاومت در برابر خوردگی و تغییرات دما برای بطری‌ های پایدار تر و قدرتمند تر به کار می ‌روند.

ضخامت و فرایند تولید شیشه

بطری‌ های شیشه‌ای با ضخامت بیشتر معمولاً دوام بیشتری دارند. ضخامت شیشه به کاربرد و نیاز های خاص مشتری بستگی دارد. کیفیت و دقت در فرآیند تولید نیز تأثیر دارد. هر گونه نقص در فرآیند تولید باعث می شود محصول تولیدی کیفیت قابل قبولی نداشته باشد.

توانایی تحمل حرارت

بطری ‌های شیشه ‌ای باید توانایی تحمل تغییرات دما را داشته باشند. اختلاف دما های نسبتاً بزرگ می ‌تواند به شکست آن ها منجر شود. بطری ‌های شیشه ‌ای به تست ‌های کیفیت مختلفی تحت معیار های استاندارد می ‌پردازند تا کیفیت و دوام آن ها اطمینان داده شود.

کاربرد جار و بطری شیشه ای

ظروف شیشه ای به عنوان یک ماده چند منظوره و با تنوع بالا در بسیاری از صنایع و کاربرد ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با توجه به ابعاد و شکل ظروف شیشه ای می تواند برای انواع برند های مختلف غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد در صنایع آشپزی و غذایی

بطری ‌های شیشه ای در این صنایع به عنوان بسته‌ بندی برای محصولات مانند روغن، سس، خیارشور، رب، زیتون، سرکه و غیره استفاده می‌ شوند.

صنایع دارویی و درمانی

برخی دارو ها با توجه به نوع ماده شیمیایی استفاده شده نیاز به ظروف شیشه ای دارد. در نتیجه برای بسته ‌بندی انواع دارو ها و محصولات دارویی نیز از بطری ‌های شیشه ای استفاده می ‌شود.

کاربردهای خوراکی

شیشه ای در بسته‌بندی محصولات خوراکی مانند عسل، ترشی، مربا، میوه خشک، و شکلات به کار می‌رود. ظروف شیشه ای جلوه بهتری از ظروف پلاستیکی داشته و با توجه به برند محصول در اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

دوام بطری شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟
مرکز تولید و فروش جار و بطری شیشه ای در تهران

خرید جار و بطری شیشه ای در تهران

آرتان شیشه به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکندگان فروش جار و بطری شیشه ای در تهران شناخته می شود. در این مجموعه انواع ظروف شیشه ای بسته بندی، دکوری و غیره را به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه به فروش می رساند.

اگر به دنبال ظروف بسته بندی با قیمت مناسب و با کیفیت مرغوب یا متوسط می گردید، شرکت تولیدی آرتان شیشه به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز فروش جار شیشه ای در ایران بهترین مکان برای خرید شما است. برای خرید انواع جار (عمومی و اختصاصی) انواع بطری در (طرح، رنگ و سایز های مختلف) به سایت آرتان شیشه مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما