فروش بطری شیشه ای آبلیمویی

نگه داری آبلیمو پس از آبگیری یکی از موارد مهم بوده و شیشه باکیفیت به ماندگاری محصول کمک می کند. در ادامه با ما همراه بوده تا به موارد موثر در خرید و فروش بطری شیشه ای آبلیمویی بپردازیم.

پیشنهاد: تولیدکننده بطری شیشه ای

دلایل استفاده از بطری شیشه ای برای نگه داری آبلیمو چیست؟
فروش بطری شیشه ای آبلیمویی

دلایل استفاده از بطری شیشه ای برای نگه داری آبلیمو چیست؟

حفظ طعم و عطر

بطری شیشه‌ ای به طور بهتری از ویژگی‌های طعم و عطر طبیعی آبلیمو حفظ می‌ کند و از تغییر طعم و بو جلوگیری می‌ کند. در نظر داشته باشید بطری ‌های شیشه‌ ای معمولاً با ظاهری زیبا و شفاف عرضه می‌ شوند که باعث جذب بیشتر مشتریان می ‌شود.

محیط دوست‌دار

شیشه یک ماده قابل بازیافت و دوست‌دار محیط زیست است، از این رو استفاده از بطری شیشه ‌ای به کاهش آلودگی محیطی و ایجاد پسماند های زیستی کمک می ‌کند. شیشه از مواد بازیافتی استفاده می‌ کند و این به کاهش تولید زباله و مصرف منابع طبیعی کمک می‌کند.

عدم تغییر رنگ و اکسیداسیون

شیشه به آبلیمو اجازه نمی‌دهد که با اکسیژن هوا واکنش داشته باشد و در نتیجه از تغییر رنگ و اکسیداسیون آن جلوگیری می‌ کند. بطری شیشه ‌ای می ‌تواند از ورود مواد مضر از مواد پلاستیکی به محتویات آبلیمو جلوگیری کند و در نتیجه امنیت غذایی محصول را تضمین می‌ کند.

مناسب برای نگهداری مواد شیمیایی و واکنش پذیر

بطری شیشه ‌ای مناسب برای نگهداری مواد واکنش پذیر مانند آبلیمو است. در صورت عدم توجه باعث سرریز شدن محصول مورد نظر می شود.
آرتان شیشه به عنوان تولید کننده بطری شیشه ای در ایران بوده و محصولات خود را در قالب بطری های رنگی، بطری های شفاف، شیشه قهوه، جار عسل، بطری ترشی و غیره به بازار ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آرتان شیشه و محصولات انحصاری آن با کارشناسان سایت آرتان شیشه در ارتباط باشید.

مزیت های شیشه رنگی جهت نگه داری آبلیمو و ابغوره در بطری های شیشه ای چیست؟

حفظ اشعه مضر خورشید

شیشه رنگی می ‌تواند اشعه مضر خورشید و اشعه UV را از ورود به داخل بطری جلوگیری کند. این اشعه ممکن است باعث تغییر رنگ، طعم و عطر محتویات آبلیمو شود. استفاده از شیشه رنگی می ‌تواند از حفظ کیفیت آبلیمو در طول زمان کمک کند.

جلوگیری از اکسیداسیون

رنگ‌ های تاریک شیشه می‌ توانند از اکسیژن هوا وارد بطری و در نتیجه از اکسیداسیون آبلیمو جلوگیری کنند. این می ‌تواند به حفظ طعم و عطر طبیعی آبلیمو کمک کند.

حفظ طعم و کیفیت ظاهری

شیشه رنگی می ‌تواند از تغییرات رنگی آبلیمو جلوگیری کند و ظاهری کیفیت محصول را حفظ می کند. در نتیجه شیشه رنگی می ‌تواند از ورود نور مستقیم به داخل بطری جلوگیری کند که ممکن است باعث تغییر رنگ و کیفیت آبلیمو شود.

بیشتر بخوانید: انواع بطری ابلیمو و کاربردشان

مزیت های شیشه رنگی جهت نگه داری آبلیمو و ابغوره در بطری های شیشه ای چیست؟
فروش بطری شیشه ای آبلیمویی

عوامل موثر در قیمت و فروش بطری شیشه ای آبلیمویی

حجم و طراحی و شکل بطری

اندازه و حجم بطری شیشه ‌ای مستقیماً بر قیمت آن تأثیر دارد. بطری ‌های بزرگ تر معمولاً گران ‌تر از بطری‌ های کوچک تر هستند. طراحی خاص و جذاب بطری می‌ تواند به افزایش قیمت آن منجر شود. بطری ‌های با طراحی‌های مدرن و منحصر به فرد معمولاً گران ‌تر هستند.

کیفیت متریال شیشه

نوع و کیفیت شیشه در تولید بطری نقش مهمی در قیمت دارد. شیشه ‌های با کیفیت بالا و مقاومت بیشتر معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند.

رنگ بطری

اگر بطری شیشه‌ای رنگی باشد، ممکن است قیمت آن بیشتر از بطری‌های شفاف باشد. در مورد ویژگی های شیشه رنگی پیشتر به طور مفصل صحبت کردیم.

برند و تولید کننده

برند های معروف و معتبر ممکن است قیمت ‌های بالا تری داشته باشند. همچنین، محصولات تولید کنندگان مشهور تجربه و کیفیت بیشتری را نیز ارائه می‌دهند که این نیز می‌ تواند به افزایش قیمت کمک کند.

یکی از بهترین برند های تولید کننده بطری شیشه ای ارزان و باکیفیت آرتان شیشه بوده که جهت خرید شیشه عسل صادراتی، بطری ترشی، شیشه قهوه جار شیشه ای فانتری، شیشه ترشی و فروش بطری شیشه ای آبلیمویی به شرکت و تولیدی آرتان شیشه مراجعه کنید.

بسته بندی اصولی و استاندارد

نحوه بسته ‌بندی، درب و سیستم قفل بطری نیز تأثیرگذار بر قیمت است. هرچه درب و نوع بسته بندی مناسبی استفاده شود، کیفیت و ماندگاری محصول افزایش می یابد.

برای اطلاع از جزییات فروش بطری شیشه ای آبلیمویی و انواع بطری شیشه ای با شرکت و تولیدی آرتان شیشه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما