شرکت صادر کننده بطری دو لیتری در تبریز

ما صادر کننده بطری دو لیتری از مقصد تبریز به دیگر کشورها نظیر ترکیه، آذربایجان و سوریه هستیم . ما در این صنعت تمام تلاش و اراده خود را به کار می گیریم تا از پتانسیل صادرات به خوبی استفاده کنیم و زمینه ارز آوری به کشور عزیزمان را هموارتر کنیم.
شما عزیزان می توانید محصول مورد نظر خود را از کمپانی ما بخواهید.
ما آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان و دوستان همیشگی خود هستیم. با ما خریدی رویایی و شگفت انگیز را تجربه نمایید.

شرکت صادر کننده بطری دو لیتری در تبریز

ویژگی مهم بطری دو لیتری

ویژگی مهم بطری دو لیتری از انواع متعدد بطری در بازار می توان به بطری دو لیتری اشاره کرد که می تواند برای نگه داری مایعات مختلف نظیر آب، رب انار، آب نارنج، آبمیوه و آبلیمو مورد استفاده واقع شود. این بطری های زیبا توسط بانوان خوش سلیقه و خاص پسند برای نگه داری انواع مایعات استفاده می گردند.

بطری های دو لیتری علاوه بر مصارف خانگی، برای مصارف صنعتی در شرکت های مختلف کاربرد دارند. کارخانه های تولید کننده آبمیوه، سرکه، انواع عرقیجات (بیدمشک، گلاب، نعنا و …) از این بطری ها بردی بسته بندی مواد تولیدی خود استفاده می کنند. این بطری ها در انواع رنگ و طرح در فروشگاه ما موجود می باشند.

این محصول دارای ویژگی و خصوصیات مهم و منحصر به فرد متعددی است از متدوال ترین ویژگی مشترک بین همه این بطری ها می توان مواردی که در ادامه می آیند را ذکر کرد. برخی از این ویژگی ها و مزایا به شرح زیر می باشند:

  1. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بطوریکه می توان از آن در طولانی مدت بدون آسیب دیدگی و ترس از شکستن و تحلیل رفتن استفاده کرد. گنجایش بطری دو لیتری همان دو لیتر است که مقدار بسیار کمی از آن صرف بافت دور تا دور بطری شده است.
  2. درب این محصول به خوبی محکم و چفت می شود. آب و دیگر مایعات از این کالا به بیرون تراوش پیدا نمی کنند. می توان آن را به حالت خوابیده در یخچال و فریزر و حتی فضاهای گرم نگه داری کرد.

صادر کننده بطری دو لیتری در ایران

صادر کننده بطری دو لیتری در ایران بازار بطری دو لیتری و صادرات آن به کشورهای خاورمیانه و جهان به صنعتی ارز آور و سودآور در کشور تبدیل گشته است. شرکت صادراتی ما با تکیه بر نیروی جوان توانسته است گامی بلند در جهت راهبرد اهداف خود بردارد. مرکز ما در شهر مرزی تبریز واقع شده است. برای خرید و ثبت سفارش می توانید از شیوه نوین خرید موسوم به خرید آنلاین به صورت اینترنتی بهره ببرید تا در وقت طلایی خود حداکثر صرفه جویی را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما