انواع بطری ابلیمو و کاربردشان

انواع بطری ابلیمو و کاربردشان :بطری آبلیمو بهترین ظرفی است که می توان از آن برای نگهداری، توزیع و نگهداری ابلیمو استفاده کرد و همچنین تولید لیموناد خانگی زیرا این ظروف مزایای زیادی دارند.

بنابراین خرید آبلیمو بطری شیشه ای یکی از مهم ترین اقداماتی است که در جهت عرضه آبلیمو توسط صنایع تولیدی و تولیدکنندگان آبلیمو خانگی انجام می شود. بنابراین این افراد باید بطری های شیشه ای مورد نظر خود را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنند. در این مقاله شما را با انواع بطری های شیشه ای آبلیمو آشنا می کنیم و در مورد خرید بطری های شیشه ای لیموناد با بهترین قیمت صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید: تولید ظروف شیشه ای سفارشی

لیموناد بطری شیشه ای

شکی نیست که بطری های لیمو شیشه ای بهداشتی، شیک و مناسب تر از هر ظرف دیگری هستند. مشابه برای بسته بندی لیموناد استفاده می شود زیرا بطری های شیشه ای ظروفی هستند که توسط سازمان جهانی غذا و دارو تایید شده است.

بطری های شیشه ای در مدل ها، اندازه ها و مشخصات مختلفی تولید می شوند. که انعطاف پذیری آن را برای اهداف مختلف بسته بندی نشان می دهد.

بطری های شیشه ای جایگاه ویژه ای در فرهنگ سایر کشورها دارد و به همین خاطر بنابراین استفاده از بطری های شیشه ای می تواند صادرات را افزایش دهد.

بطری های شیشه ای زیست تخریب پذیر هستند و از آسیب به محیط زیست جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای رنگی

انواع بطری لیمو شیشه ای

به طور کلی بطری های شیشه ای کاربردهای زیادی دارند مانند:

  • بسته بندی نوشیدنی
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی محصولات بهداشتی
  • بسته بندی محصولات صنعتی

و از آنجایی که چنین برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد. از این رو نسخه های متعددی برای آنها در نظر گرفته شده است و به عبارت دیگر آنها در نسخه های مختلفی تولید شدند که برخی از آنها عبارتند از

  • بطری شیشه ای پارامیس

  • بطری شیشه ای ویمتو

  • بطری شیشه ای استوانه ای

  • ظروف و سینی های شیشه ای

هر کدام از این مدل ها بر اساس ویژگی هایشان به طور متفاوتی دسته بندی می شوند و هر یک از این انواع برای بسته بندی محصول خاص استفاده می شود و شامل کاربردهای مختلفی می باشد. این دسته بندی ها شامل

  • بطری های شیشه ای رنگی
  • بطری شیشه ای معمولی
  • بطری های شیشه ای فانتزی
  • بطری شیشه ای کوچک
  • بطری شیشه ای بزرگ
  • ظرف شیشه ای با درب فلزی
  • ظرف شیشه ای با درپوش پلاستیکی

شیشه های ساده شیشه ای بزرگ با درب های فلزی یا پلاستیکی اغلب برای بسته بندی لیموناد استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: تولید کننده بطری شیشه ای

کاربرد بطری های شیشه ای آبلیمو

به طور کلی، بطری ها بدون توجه به جنسیت، نقش مهمی در زندگی ما دارند. اکثر غذاهایی که استفاده و مصرف می کنیم باید در بطری شیشه ای نگهداری شوند. بطری های شیشه ای کاربردهای زیادی دارند. برای نگهداری آب در یخچال می توانید از بطری های شیشه ای استفاده کنید. از این بطری ها برای نگهداری انواع نوشیدنی ها مانند آبلیمو و دوغ نیز استفاده می شود. این بطری همچنین حاوی آب لیمو، آب پرتقال، آب زغال اخته، سرکه و چاشنی های دیگر مانند سس ها و سس های خانگی است.

توجه به این نکته ضروری است که ماندگاری برخی غذاها در بطری های پلاستیکی یا ظروف دیگر کاهش می یابد، اما می توانید بدون تغییر طعم آنها را برای مدت طولانی تری در ظرف های شیشه ای نگهداری کنید. به خصوص در رابطه با آب آشامیدنی مصرفی روزانه. اگر در یک بطری پلاستیکی باشد بعد از مدتی متوجه خواهید شد که آب بوی می دهد.

قیمت بطری شیشه ای

قیمت بطری های شیشه ای بسته به نوع طراحی بطری، اندازه و بسیاری از عوامل دیگر می تواند متفاوت باشد.بعضی از بطری ها در رنگ های مختلف و منحصر به فرد تولید می شوند که به طور قابل توجهی گرانتر از بطری های معمولی هستند. برخی از گونه ها ممکن است وضعیت دوجداره داشته باشند. این ممکن است قیمت بطری را نیز تحت تاثیر قرار دهد، علاوه بر این، بطری های طرح دار که می توانند روی آنها نقش چاپ شده باشند یا بطری هایی که به اشکال مختلف طراحی شده اند نیز می توانند قیمت های متفاوتی با بطری های معمولی داشته باشند.

انواع بطری ابلیمو و کاربردشان سخن نهایی

استفاده از بطری های شیشه ای آبلیمو برای نگهداری طولانی مدت مایعات یکی از روش هایی است که مادربزرگ های ما از قدیم الایام استفاده می کردند و هنوز هم استفاده می شود.اقلام ضروری مانند گوشت، مرغ و فاسد شدنی ها را بسته بندی کنید. مردم مواد غذایی زیادی را در ظروف شیشه ای ذخیره می کنند که بهداشتی تر و نگهداری آسان تر است.

این نوع بطری هنوز هم می تواند حاوی انواع چاشنی ها مانند آب، آب لیمو، آب پرتقال، سرکه، سس های چاشنی و گیاهان باشد، اما برخلاف گذشته، فقط یک بطری معمولی نیست.

گروه تولیدی ارتان شیشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما