بازار صادرات بطری سبز چهارگوش

صادرات بطری سبز چهارگوش در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است زیرا بطری های سبز مراکز ما به صورت مستقیم معامله می گردد و هیچ واسطه ای در این میان نمی تواند سود جویی کند و معامله فقط بین فروشنده و خریدار صورت می گیرد. همچنین فروش عمده این محصول سبب‌ شده تا قیمت آن برای خریداران کاهش چشمگیری داشته باشد و صادرات آن به کشورهای دیگر توسط بازرگانان ایرانی داغ شود این صادرات برای کشور سالیان درازی است که ارز آوری خوبی داشته است.

بازار صادرات بطری سبز چهارگوش

مشخصات فنی بطری سبز چهارگوش

مشخصات فنی بطری سبز چهارگوش بطر ی های سبز چهارگوش کاربرد فراوانی دارند این بطری ها با مواد مقاومی تولید می شوند و در برابر فشار بسیار مقاوم هستند. بطری چهار گوش به دلیل حمل و نقل راحت و بهداشتی بودن حائز اهمیت هستند. از این نوع بطری برای نگهداری و جا به جایی انواع نوشیدنی ها، روغن ها، الکل و… استفاده می شود.

ابعاد بطری سبز کاملا مناسب بوده و بر روی آن در پوش های محکمی تعبیه شده تا از خارج شدن محتویات داخل آن جلوگیری کند. این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تولید شده است و از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

این بطری ها دوام و مقاومت زیادی در برابر حرارت، ضربه، خمیدگی و… دارند به همین جهت می توان آن را طی مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد بدون این که آسیبی ببیند یا فرسوده شود. ترکیبات به کار رفته در این بطری به هیچ وجه سبب ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شود و با خاطری آسوده می توان از آن استفاده نمود.

صادرات بطری سبز چهارگوش در کشور

صادرات بطری سبز چهارگوش در کشور صادرات بطری سبز چهار گوش در کشور ما با ابعاد و اندازه های مختلف به مشتریان عرضه می شود. این بطری با توجه به اینکه کیفیت و دوام خوبی دارند و از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند توجه همگان را به خود جلب کرده است. مراکز ما این محصول را با مطابق با استانداردهای بهداشتی و با استفاده از مواد اوليه ی مرغوب تولید می کند. این بطری ها به دلیل اینکه کیفیت عالی و قیمت استثنایی دارند همواره مورد توجه کشورهای دیگر هستند.

مراکز ما با تولید انبوه این بطری ها نه تنها نیاز داخلی کشور به این محصول را تامین می کند بلکه آن را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. چنانچه شما هم در تولیدی های خود به بطری های بادوام و مرغوب ما نیاز دارید برای تهیه بطری سبز می توانید به صورت حضوری در نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید و یا از طریق همین سایت اقدام کنید و آن را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما