بازار فروش شیشه رفلکس دوجداره دودی ساختمان

شیشه یکی از لوازم ضروری برای ساختمان می باشد که در قسمت پنجره کاربرد دارد و از نفوذ باد، گرد و غبار، باران، صدا، گرما و سرما به داخل فضای داخلی منزل جلوگیری می کند. شیشه دارای تنوع رنگ و جنس بسیار زیادی می باشد. شیشه رفلکس دودی یکی از انواع این محصول می باشد. تا چه اندازه با موارد استفاده انواع شیشه رفلکس دودی آشنایی دارید و چگونه می توان از بازار فروش این محصول اقدام به تهیه آن برای ساختمان نمود؟

بازار فروش شیشه رفلکس دوجداره دودی ساختمان

موارد استفاده انواع شیشه رفلکس دودی

موارد استفاده انواع شیشه رفلکس دودی

یکی از پرفروش ترین انواع شیشه که دارای تنوع رنگی و خصوصیات بسیار عالی می باشد شیشه رفلکس دوجداره است. از این شیشه بیشتر برای بالکن خانه استفاده می شود.

این نوع شیشه باعث حفاظت از حریم داخلی فضای خانه می شود به طوری که حتی با کنار کشیدن پرده ها امکان رویت داخل خانه ممکن نیست. این نوع شیشه ها علاوه بر این که مانع ورود نور خورشید می شوند و آن را منعکس می نمایند از ورود گرمای تابستان به خانه جلوگیری می نمایند. همچنین  شیشه های رفلکس در برابر اشعه رادیواکتیو مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

کاربرد این شیشه ها در بالکن و پنجره های جلوی ساختمان زیبایی خاصی به آن می دهد. این شیشه ها باعث می شوند که نور خورشید به داخل ساختمان نفوذ کرده اما این گرمای  خورشید قابلیت عبور از شیشه را ندارد.

نوع دو جداره این شیشه ها از دو لایه شفاف و رفلکس تشکیل شدند و به این ترتیب درصد نفوذ نور به داخل ساختمان افزایش می یابد. وجود رنگ های آبی، نقره ای، طلایی، برنزی و سبز باعث می‌شود که دکوراسیون بیرونی ساختمان نمای زیبایی داشته باشد بنابراین در نماهای ساختمانی و پنجره های آن کاربرد بیشتری دارند.

این شیشه ها در مناطق گرمسیری بیشتر به کار می روند زیرا از نفوذ خورشید به ساختمان و گرم شدن فضای داخلی جلوگیری می کنند.

قیمت انواع شیشه رفلکس در مشهد

قیمت انواع شیشه رفلکس در مشهد

فروشگاه های عرضه انواع شیشه و کسانی که به صورت پیمانکاری در مجتمع های مسکونی یا صنعتی و تجاری اقدام به پوشش پنجره ها با شیشه می نمایند همچنین کسانی که در زمینه صادرات انواع شیشه فعالیت دارند می توانند از شیشه رفلکس برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت شیشه رفلکس در مشهد با مسئول فروش ما ارتباط برقرار نمایید و ضمن آگاهی از سایر مشخصات محصول می توانید سفارش خود را اعلام نمایید.

برای سفارشات عمده این محصول تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و بنابراین با خرید عمده می توانید با قیمت ارزان تری آن را به دست آورید.

سفارشات شما با وسیله نقلیه مناسب و در سلامت کامل به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما