بازار پخش آینه دکوراتیو لوزی برای پذیرایی

اگر به فکر طرحی شیک و خاص و تکرار نشدنی برای خانه خود هستید ما به شما آینه دکوراتیو پذیرایی به خصوص طرح لوزی را به شما پیشنهاد می کنیم. بازار پخش آینه دکوراتیو لوزی برای پذیرایی بسیار داغ می باشد و هر روزه بر تعداد مشتریان آن نیز افزوده می گردد. قیمت آن نیز نسبت به سایر دیوار پوش ها و سنگ های آنتیک بسیار مناسب است و همین امر بر تعداد هواداران آن نیز افزوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازار پخش آینه دکوراتیو لوزی برای پذیرایی

نکات مهم در استفاده از آینه در دکوراسیون

نکات مهم در استفاده از آینه در دکوراسیون امروزه دکوراسیون داخلی منزل، موضوع مهمی برای مهندسان و معماران به شمار می آید تا زیبایی خانه دو چندان شود. به همین دلیل طراحان همواره به فکر طرح هایی نوین و خاص می باشند که هیچگاه تکراری نشود.

آینه کاری در منزل از دیرباز تا کنون رایج بوده است اما امروزه با اشکال هندسی متفاوت و خاص مورد مصرف قرار می گیرد.

اگر شما هم به این سبک علاقه مند شدید ولی نمی خواهید هزینه ای اضافی برای طراحی دهید ما به شما نکات مهم در استفاده از آینه در دکوراسیون را یادآوری می کنیم تا خود، طراح منزل یا دفتر کار خودتان باشید.

  1. آینه های دکوراتیو بزرگ را برای سالن پذیرایی خود انتخاب کنید تا سبب جلوه بخشیدن و بزرگ تر نشان دادن فضا شود.
  2. آینه را در بالای مبل های بزرگ قرار دهید تا بیشتر به چشم بیاید.
  3. سعی کنید آینه و مبل را رو به روی پنجره یا نور اصلی لامپ قرار دهید تا به روشنایی فضا افزوده گردد.
  4. از آینه با ابعاد مختلف و چند تکه استفاده کنید که سبکی متفاوت و خاص را به اتاق شما می دهد و از آینه یکپارچه استفاده نکنید.
  5. آینه های دکوراتیو گرد را در ورودی منزل و به عنوان آینه و کنسول استفاده کنید که بسیار جذاب می باشد و کاربرد زیادی دارد.
  6. با توجه به سبک خانه از آینه های برنز یا طلایی برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

با به کار گیری این نکات می توانید خانه ای شیک و رویایی داشته باشید و نهایت لذت را ببرید و سال های ممتد، مدرن بودن خود را حفظ کند.

قیمت آینه دکوراتیو متری برای پذیرایی

قیمت آینه دکوراتیو متری برای پذیرایی اگر بخواهیم از قیمت آینه دکوراتیو متری برای پذیرایی صحبت کنیم باید بگوییم که عوامل مختلفی در قیمت گذاری آن موثرند.

به عنوان مثال رنگ آینه، جنس چوب به کار برده شده دورش، یا حاشیه فلزی، برند و … هر کدام به نوبه ی خود تاثیر گذار در قیمت نهایی هستند.

رنگ های آینه های متری سفید، شامپاینی و طلایی هستند که هر کدام قیمت مخصوص خود را دارند. دور آینه ها به وسیله چوب یا فلز قاب گرفته می شود که قیمت های مختلفی دارند.برند های مختلف جهان این محصول را تولید می کنند که قیمت ها متفاوت است.

اما برای خرید این محصول با قیمت ارزان کافیست از برند های ایرانی با کیفیت حمایت کنید و کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از سایت موجود بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما