بازار پخش جار زیتون صادراتی

یکی از مسائل مهم در زمینه ی توزیع محصولات،بسته بندی آن هاست.زیتون از جمله محصولاتی است که به صورت بسته بندی در اختیار کاربر قرار میگیرد.جار زیتون صادراتی، بهترین گزینه برای پخش محصول است.به دلیل استقامت،جای گیری مناسب و شکل و اندازه ی خوب آن، عموما زیتون درون جار صادرات میشود.

بازار پخش جار زیتون صادراتی

اطلاعات مختصری درباره جار زیتون

اطلاعات مختصری درباره جار زیتون امروزه جهت نگهداری دائمی طعم و بوی مواد غذایی چون زیتون، از ظرف های جار استفاده میشود.

جار، در اصل همان شکل بسته بندی محصول است که با جنس پلاستیکی و شیشه ای عرضه میشود.

جار زیتون یکی از محصولات پر طرفدار صادراتی است که سود خوبی را برای کشور به ارمغان آورده است.کشور یکی از بخش های ارائه کننده جار زیتون است که با ورود آن به بازار، افراد زیادی را، طرفدار خود کرده است.

ظرف جار در دو رنگ شفاف و تیره تولید شده است.قابل ذکر است که رنگ تیره عموما مناسبتر است چرا که اکسیداسیون نوری کمتری را دارا میباشد و نیز نور کمتری از خورشید به آن نفوذ میکند. در مورد جار سفید و شفاف گفته میشود که روغن را کاملا نشان میدهد.اما نور خورشید به راحتی درون آن نفوذ میکند.راه حل پیشنهادی برای رفع چنین مشکلی در جار شفاف، استفاده از برچسب و لیبل ها است‌.

تولید جار زیتون، با توجه به حجم ظرف به دو شکل اتوماتیک و دستی انجام میشود.مقیاس اندازه گیری حجم آن ها ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی است.ظرف های بالای ۵۰۰ سی سی به صورت اتوماتیک و جار زیر ۲۵۰ سی سی به صورت دستی تولید میشود.اما به طور کلی در حجم های مختلفی تولید میشود که با توجه به حجم آن،قیمت ها متفاوت میباشد.

یکی از نکات مورد توجه،کیفیت ظرف است.باید در برابر گرما و نوسانات هوا مقاوم بوده و دچار آسیب نشود.چرا که به دنبال صدمه ی ظرف،محصول هم آسیب خواهد دید.

فروش انواع جار زیتون صادراتی

فروش انواع جار زیتون صادراتی انتخاب ظرف مناسب برای نگهداری محصولات بسیار حائز اهمیت است.به همین سبب، جار و ظروف پلاستیکی، از جمله محصولات پر فروش میباشند.

جار زیتون انواع و شکل های متفاوتی دارد که وارد بازار شده است.جار علاوه بر صادرات، وارد هم میشود.واردات جار زیتون بخش دیگری از فروش آن است.عده ای جدای از صدور، محصول را از کشوری دیگر وارد کرده و به فروش میرسانند.

فروش انواع آن به صورت عمده و تک انجام میشود.شرکت هایی که قصد صدور و یا پخش عمده دارند، در تعداد بالا خریداری میکنند.اما برای مصرف خانگی عده ای،ظرف را به صورت تکی از فروشگاه های مرکز شهر خریداری میکنند.

فروشندگان جار سعی بر این دارند که علاوه بر فروش پر سود، محصولی مرغوب را عرضه کنند.چرا که کیفیت محصول، فروش پر سود را به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما