بازرگانی فروش شیشه جار مربا

از شیشه های قوطی مانند ،استفاده های زیادی می شود و برای مصارف انواع ترشیجات. رب گوجه و انار، زیتون و خیلی از مواد خوراکی دیگر ،که برای نگهداری و  مصرف آن،از شیشه جار مختلفی استفاده می شود یکی از این شیشه‌های مصرفی شیشه جار مربا است که انواع مختلفی مربا را می توان در آن ریخت و استفاده کرد.

این شیشه‌ها تنوع های زیادی از نظر مدل، جنس و شکل و وزن دارند.

بازرگانی فروش شیشه جار مربا

مشخصات شیشه جار مربا مدل گوشواره ای

مشخصات شیشه جار مربا مدل گوشواره ای برای شیشه جار مربا مشخصات زیادی را می توان بیان کرد که ما در ادامه به بعضی از مشخصه‌های اصلی و ویژه ی این محصول اشاره خواهیم کرد.

یکی از مشخصه های بارز این محصول با کیفیت و مرغوب بودن این محصول است این محصول از بهترین و مرغوب ترین  نوع شیشه ساخته می‌شود شیشه‌هایی که مات نیستند و به راحتی می‌توان محتوای داخل شیشه را از بیرون شیشه به راحتی دید.

مشخصات و ویژگی دیگری که برای این محصول می‌توان ذکر کرد این است که تنوع در شکل و مدل های این محصول، در قالب  شیشه‌ های استوانه ای، گوشواره ای، بیضی شکل، گرد، و غیره را می توان بیان کرد زیبایی و جذابیت این شیشه‌های مربا طوری است که توجه اکثر مشتریان را به خود جلب می کند. همچنین نوع و مدل های شیشه ای که نام برده شد در اندازه های مختلفی، طراحی و ساخته شده است .  همچنین این محصول در وزن های مختلفی چون پانصد گرمی، یک کیلویی و حتی بیشتر طراحی شده است که هم تولید کننده می‌تواند محصول مورد نظر خود را در این شیشه ها بریزد و هم اینکه متقاضی و مشتری بر اساس نیاز خود محصول خود را خریداری می‌کند. یکی دیگر از مشخصه هایی که می‌توان برای این محصول نام برد این است که این شیشه ها به صورت استاندارد ساخته می شود طوری که  پس از پرکردن این شیشه‌ها از محصول مورد نظر به خصوص مربا که از شیرینی و چسبندگی زیادی برخوردار است، محتوای درون شیشه از اطراف درب آن به بیرون شیشه نفوذ نمی کند.

بهترین قیمت شیشه جار مربا

بهترین قیمت شیشه جار مربا درباره ی قیمت شیشه های موادی مثل ترشیجات،رب گوجه و انار و … بخصوص مربا باید گفت که قیمت شیشه بستگی به شکل و مدل و جنس وحتی اندازه ی وزن آن  دارد.

هر چه شیشه از مدل پیچیده تر و شکیل تر برخوردار باشد مسلماً بر روی قیمت آن تأثیر گذار است همچنین جنس شیشه ی نیر می تواند  تأثیر گذار باشد جنس بعضی از شیشه ها از مواد درجه دو و سه است و از مرغوبیت زیادی برخوردار نیستند.

 فروش شیشه جار مربا، هم بستگی به جنس و  هم اندازه و شکل های متفاوت آن دارد.

تولید کنندگان شیشه ی جار مربا، با عرضه ی مستقیم و کنترل قیمت عمده شیشه جار  در تمامی نقاط ایران زمین در تولید ملی و خود کفایی خود و تمامی تولید کنندگان مربا و ترشیحات و محصولاتی آاز این قبیل کمک شایانی می‌کنند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما