تامین کننده بطری شیشه ای دلستر صادراتی

یکی از محصولاتی که به جرگه محصولات صادراتی پیوسته و به عنوان یکی از کالاهای مهم تجاری شناخته شده است، بطری دلستر می باشد که نوشیدنی های خوشمزه گازدار، محتویات آن را تشکیل داده اند. این بطری اغلب از جنس پت بوده و بدین ترتیب احتمال آسیب یا شکستگی آن در جریان حمل و نقل، وجود نخواهد داشت. اکنون بطری دلستر صادراتی درجه یک و مطمئن را می توانید از معتبرترین تامین کننده بطری بخواهید.

تامین کننده بطری شیشه ای دلستر صادراتی

فرآیند تولید بطری دلستر صادراتی

فرآیند تولید بطری دلستر صادراتی دلستر یکی از نوشیدنی های پرطرفداری است که ردپای آن در بین نوشیدنی های محبوب ایرانی، دیده شده و امروزه به فروش بالایی دست یافته است.
همانطور که میدانید این نوشیدنی خوشمزه که با طعم های متنوع میوه همراه می باشد، در بطری های پت یا پلاستیکی جای گرفته تا به درستی در جریان حمل و نقل در مسیرهای طولانی قرار گرفته و آسیبی آن را تهدید ننماید.

در ادامه موضوع دیگری را ذکر خواهیم کرد و آن فرآیند تولید بطری دلستر است که در این خصوص می توان گفت که تولید این بطری های پت و یا پلاستیکی توسط دستگاه بادکن پت پریفرم انجام گرفته و این دستگاه از نظر سیستم کارکردی خود به انواع دستگاه باد کن پت دستی، نیمه خودکار و خودکار تقسیم می گردد.

به صورت جزیی تر هم اگر بخواهیم فرآیند تولید بطری دلستر را شرح دهیم، با استفاده از موارد زیر می توان آنها را بیان داشت:

  1. ابتدا مواد پت را در معرض حرارت قرار داده و درون قالب هایی مشخص جای می دهند که در این صورت لوله ای نازک شکل خواهد گرفت.
  2. سپس لوله ها را با استفاده از قالب دوم پت، تغییر شکل می دهند.
  3. در مراحل بعد هم با اعمال هوای تحت فشار، گرما، جوش و کشش را به داخل منتقل می کنند.
  4. در آخر هم که بطری تولید گشته و باید در مرحله خنک سازی قرار گرفته و از قالب خارج می گردد.

شرکت پخش بطری دلستر صادراتی

شرکت پخش بطری دلستر صادراتی یکی از مراکزی که به عنوان برترین شرکت فروش بطری شیشه ای شناخته شده و به ارائه بطری پت دلستر نیز می پردازد، مرکز پیش روست که اقدام به پخش و توزیع مستقیم این بطری ها نموده و از طریق آن می توانید بطری دلستر صادراتی در جنس شیشه ای و یا پت را به دلخواه انتخاب کنید.

گفتنی است بطری های فوق همگی از ویژگی های مطلوبی بدین شرح برخوردار بوده و بنابراین می توانید به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب، روی آنها حساب باز کنید:

  • این بطری ها از ضخامت متناسبی برخوردار بوده و محتویات داخلی را به بهترین شکل حفظ می کنند.
  • در هیچ کجای آنها اثری از فرو رفتگی یا ضربه دیده نخواهد شد.
  • مهمتر از همه اینکه قابلیت بازیافت را داشته و بعد از استفاده، مجدداً وارد چرخه تولید بطری می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما