توزیع انواع جار کیک شیشه ای

جار نوعی شیشه دهانه گشاد است که به صورت استوانه ای تهیه می شود . معمولا دهانه این نوع شیشه ها بین ۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر می باشد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مواد غذایی و بهداشتی و داروسازی از آن استفاده می کنند .البته جار کیک شیشه ای نوعی از اینگونه جارها است که در آن کیک را قرار می دهند تا خراب نشود و یا خشک نشود.

توزیع انواع جار کیک شیشه ای

بررسی کیفی جار کیک شیشه ای

بررسی کیفی جار کیک شیشه ای

جار به دلیل اینکه برای محصولات غذایی بیشتر تهیه می شود، دارای خصوصیات خاص خود هستند. معمولاً جارهای شیشه‌ای چندلایه تولید می‌شوند. همچنین سر جارهای شیشه ای معمولاً از جنس پلاستیک و یا فلزی هستند تا هوا به درون شیشه نفوذ نکند و باعث خراب شدن و فاسد شدن غذا نشود .

همچنین جار های شیشه ای سبک تهیه می‌شوند تا حمل و نقل آنها آسان باشد .انواع جار شیشه ای در سایز های متفاوت تهیه می‌شوند .سایز های کوچک ، متوسط و نسبتا بزرگ که برای کیک تعبیه شده اند .

بدین صورت که کیک مورد نظر را در آن میگذارند به وسیله خامه یا شکلات و مواد دیگر بر روی آن می‌ریزند و سپس دوباره کیک را بر روی آن می‌گذرد و آن را تزیین می کند. درب فلزی اینگونه جار ها را می بندند و با روبان تزئین می‌کنند .بیشتر این جار کیک شیشه‌ای برای ولنتاین و روز های به خصوص مورد استفاده قرار می گیرد.

جار کیک شیشه ای را می توانید دوباره بشوید و از آن استفاده کنید. یعنی یک بار مصرف نیست و می توانید به دفعات متعدد از آن استفاده کنید. جار های شیشه ای نسبت به مواد شوینده حساس نیستند و شما میتوانید اگر در آنها کثیفی وجود دارد، با مواد شوینده مختلف و وایتکس آنها را بشویید تا تمیز شوند. جار شیشه ای کیک را می توانید در یخچال نگهداری کنید، بدون آنکه باعث شود کیک ها خراب یا فاسد شوند.

تولید انواع جار کیک شیشه ای ارزان

تولید انواع جار کیک شیشه ای ارزان

در فروشگاه های معتبر و پلاسکو فروشی ها می توانید اقدام به خرید جار کیک کنید. جار کیک برای تهیه و گذاردن انواع کیک ها به شکل زیبا درست شده است.معمولا در مراسم های خاص از این نوع کیک ها استفاده می کنند.

در هنگام خرید به صورت عمده می توانید از کار خانه ها و شرکت ها مدل جار و همچنین سایز و اندازه و طرح جار را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.خرید اینگونه جار ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.جار های شیشه ای در رنگ های متنوع درست می شوند و بنا به سلیقه افراد تهیه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما