تولید انواع جار شیشه ای صادراتی

جار شیشه ای در حقیقت نوعی ظرف است که به صورت استوانه ای تولید می شود. دهانه این گونه ظرف ها گشاد است و معمولاً به ۷۰ سانتیمتر می رسد .جار شیشه ای صادراتی به صورت استاندارد تولید می شود .جار شیشه ای دارای چند لایه می‌باشد که هم به صورت سبک و هم در رنگ های متنوع برای صادر کردن به سایر کشورها تولید می شود .همچنین جارهای شیشه ای در سایزهای گوناگون برای مصارف مختلف تهیه و تولید می‌شوند.

تولید انواع جار شیشه ای صادراتی

نحوه تولید جار شیشه ای

نحوه تولید جار شیشه ای

در گذشته جار شیشه ای را به وسیله دست و با دمیدن بر شیشه درست می‌کردند. این روند بسیار طولانی مدت و وقت گیر بود .در نتیجه تولید جار شیشه ای در تعداد کمی انجام می شد .

امروزه جارهای شیشه ای را به وسیله کارخانه هایی که به صورت نیمه اتومات یا اتوماتیک به تولید انواع جارهای شیشه‌ای مشغول هستند، تولید می کنند .جار های شیشه ای را به منظور نگهداری مواد غذایی تولید می‌کنند.

جارهای شیشه‌ای به دلیل اینکه دارای دهانه گشاد است ،برای مواد غذایی بسیار مناسب است .شرکت جار شیشه ای در انواع متنوع و با طرح های متفاوت اقدام به تولید جارهای شیشه ای کرده است .بیشترین مواد غذایی که در جارهای شیشه ای گذاشته می شود، موادی است که ممکن است فاسد شود .شیشه از فساد آنها به جلوگیری می کند.

همچنین شیشه ها به دلیل اینکه با فرایندی مناسب تولید شده است سبک وزن تر هستند. درب این گونه شیشه ها معمولاً پلاستیکی و فلزی است. درهای پلاستیکی برای مواردی همانند سس مایونز و ترشی ها به کار برده می شود تا هوا به داخل مواد غذایی کشیده نشود و آنها را فاسد نکند. برای محصولاتی همانند مربا از سر فلزی استفاده می کنند. درب هایی که به راحتی باز می‌شود و مانع از فساد مواد غذایی می شود .جار های شیشه ای را به راحتی می‌توانید بشویید و دوباره از آن استفاده کنید.

فروش انواع جار شیشه ای صادراتی

فروش انواع جار شیشه ای صادراتی

تقریباً برای تمام انواع خوراکی ها نیاز به جار شیشه ای داریم، مواد غذایی همانند مرباها ،عسل ،ترشیها، حبوبات، کنسروها در جار های شیشه ای قرار داده می شوند. جارهای شیشه ای را به صورت انبوه تولید می کند زیرا تقریباً در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نوع جارها را برای بسته بندی به کارخانه ها ارسال می کنند.

معمولا چون به صورت عمده خریداری می شود قیمت آن نیز پایین‌تر است . صادرات جار شیشه ای از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه مانند عراق انجام می شود .فقط در هنگام صادر کردن اینگونه محصول باید دقت شود که در بسته بندی هایی سفت و محکم ،صادرات انجام شود. زیرا که این شیشه ها بر اثر تکان خوردن ممکن است که بشکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما