خرید جار شش گوش شیشه ای یک کیلویی

جار شش گوش یک کیلویی برای بسته بندی محصولاتی همچون عسل و مربا مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل شبیه بودنش به کندو عسل، برای فروش عسل مناسب تر است از این رو در بین فروشندگان عسل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ما با تولید جار شیشه ای شش گوش با بهترین کیفیت متریال ها در تلاش این بهتر این محصول را به مصرف کنندگان ارائه دهیم.

از آنجایی که کشور عزیزمان در تولید جار و محصولات شیشه ای قدمتی دیرینه دارد و بهترین هنرمندان در کشور عزیزمان موظف هستند همین امر باعث می‌شود تا تقاضا برای این محصول در کشور های دیگری همچون عربستان، ترکیه، هندوستان ،تاجیکستان و … بیشتر شود و حتی به کشورهای اروپایی هم صادر کردند.

خرید جار شش گوش شیشه ای یک کیلویی

سایز های مختلف جار شش گوش

سایز های مختلف جار شش گوش جار شش گوش یک کیلویی یکی از سایت های مناسب فروش عسل می باشد ولی سایزهای دیگر از این محصول نیز وجود دارند که مصرف کنندگان می توانند با خرید جار شیشه ای نسبت به نیاز خود از این محصول استفاده کنند و به دلیل داشتن کیفیت بسیار خوب و مطلوب قطعاً از خرید خود راضی خواهد بود.

از نمونه سایزهای این محصول می‌توان به جار شش گوش یک کیلویی ، ۷۰۰ گرمی ۲۰۰ گرمی ۱۰۰ گرمی با دهانه های ۷ سانتی ۳ سانتی ۵ سانتی و… اشاره کرد.

شما در بعضی از مواقع می توانید حتی با سفارش دادن سایز دلخواه خود نسبت به محصولی که دارید اداره می دهید جار شیشه های مخصوص خود را داشته باشید و این سایز انحصار آن برای شما باشد و برای محصولات دیگری استفاده نگردد

عرضه جار شش گوش یک کیلویی

عرضه جار شش گوش یک کیلویی عرضه جار یک کیلویی شش گوش به صورت کلی و جزئی انجام می‌شود و اهدای نمایندگی های بسیار در سراسر کشور بر آن هستیم تا دسترسی به این محصول را برای تمامی مصرف کنندگان عزیز آسان شود و از طرفی کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد.

از طرفی تمامی تولید کنندگان عزیز می توانند با سفارش دادن این محصول با کیفیت برای تولیدات و مصارف خود با ما قرارداد بسته با داشتن چنین محصول با کیفیتی برای تولیدات خود ماندگاری بیشتر، کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری را عرضه کنند.

که این امر هم به سود مصرف کننده و هم به سود تولید کننده گان عزیز میباشد.

از طرفی می‌تواند در امر اشتغال زایی تاثیر بسزایی داشته باشد چرا که با این محصولات با کیفیت و ارسال آنها به کشورهای مختلف ارز آوری به کشور عزیزمان هم افزایش خواهد یافت.

شرکت ما با داشتن تیم قدرتمند و بزرگ تر و با تجربه در امر پشتیبانی می تواند به شما کمک بسیاری کند نسبت به تولیدات با کیفیت تضمین کافی را به شما بدهیم ما با داشتن دستگاه های پیشرفته و به روز قادریم تا هر مقدار که شما درخواست داشته باشید به تولید این محصول با کیفیت اقدام بکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما