خرید شیشه دوجداره مدل تک حالته کلاسیک

خرید انواع شیشه دوجداره کلاسیک تک حالته به صورت آنلاین برای تمامی مشتریان و خریداران موجود در تمامی نقاط کشور به وسیله این مرکز انجام می گیرد. شیشه دوجداره تک حالته مورد استفاده برای پنجره های UPVC که فقط در یک جریان افقی باز و بسته می شوند می باشد. برای مشاهده بهترین کیفیت از شیشه های دوجداره تک حالته و دو حالته از طریق همین مجموعه اقدام نمایید. خرید شیشه دوجداره مدل تک حالته کلاسیک

انواع شیشه دوجداره کلاسیک دودی

انواع شیشه دوجداره کلاسیک دودی در طراحی شیشه های دوجداره به وسیله اسپیسر در دور تا دور دو لایه شیشه موازی که با فواصل یکسان از هم قرار دارند استفاده و از هم جدا شده اند. فضای بین این دو لایه شیشه به وسیله هوا و یا گازهای بدون رطوبت پر شده است. 
چند سالی است که استفاده از انواع شیشه دوجداره دودی برای نمای داخلی ساختمان ها و دکورسیون های داخلی منازل در حجم بالایی انجام می شود.  استفاده از این شیشه ها علاوه بر تامین کردن نور محیط های داخلی، باعث ارتباط بصری با محیط های خارجی نیز شده است. 
اما امروزه استفاده از شیشه دوجداره دودی بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مرسوم است تا نمای داخلی. معمولا در طراحی این نما ها از دو نمونه شیشه دو جداره تیره رنگ استفاده می شود هم دودی و هم برنز، که در اکثر مواقع با یکدیگر به اشتباه گرفته می شوند. شیشه دوجداره کلاسیک دودی رنگ تیره ای مایل به مشکی دارد استفاده از
آن بسیار پر کاربرد برای پنجره های رو به نما می باشند زیرا در بیرون از ساختمان به راحتی نمی توان داخل ساختمان را دید. 
شیشه های دوجداره دودی معمولا از دو شیشه دودی کاملا یکسان و هم اندازه برش شده تولید می شود، اگر در هنگام تولید این شیشه ها اندازه دو شیشه از همه جهت برابر نباشند در هنگام نصب عایق بندی نامناسب و بهم ریخته ای دارند. ضخامت تولید شیشه های دودی دو جداره متناسب با پنجره های دوجداره است یعنی اینکه هر پنجره دو جداره قسمت مشخصی برای جاگذاری دو تا شیشه دارد که تعیین ضخامت شیشه های جایگذاری شده باید طبق آن دو قسمت مشخص شده باشد.
انواع مختلفی از این شیشه ها تولید شده است که استفاده از آن ها برای مکان های مختلفی کاربرد دارند.
شیشه دوجداره رفلکس دودی
شیشه دو جداره طرح دار دودی
شیشه دو جداره استین گلاس دودی
شیشه دوجداره سکوریت دودی
شیشه دوجداره سنت پلاست دودی
شیشه دوجداره لمینت دودی
شیشه دوجداره دکوراتیو دودی

فروش شیشه دوجداره کلاسیک در اصفهان

فروش شیشه دوجداره کلاسیک در اصفهان اصفهان یکی از مراکز بزرگ تولید کننده شیشه در کشور می باشد که استاندارد های فرآیند تولید شیشه های دوجداره را در بهترین روش های ممکن عملی و اجرا نموده است.
فروش شیشه دوجداره کلاسیک در انواع مختلف و متناسب برای کاربرد های متفاوت ساختمانی به صورت آنلاین از طریق این مجموعه انجام می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما