خرید عمده آینه دکوراتیو طرح قاصدک

آینه دکوراتیو همانطور که از نامش بر می آید؛ به منظور تزیین در دکوراسیون مورد کاربرد قرار گرفته و یکی از خاص ترین طرح های متعلق به آن، آینه دکوراتیو طرح قاصدک می باشد که از ظریف ترین آینه ها به شمار رفته و در نتیجه اگر تصمیم به خرید آینه دکوراتیو عمده دارید؛ می توانید این طرح فوق العاده را انتخاب نمایید.

خرید عمده آینه دکوراتیو طرح قاصدک

انواع آینه دکوراتیو سه تایی

انواع آینه دکوراتیو سه تایی آینه دکوراتیو را می توان نوعی آینه پیش آماده قلمداد نمود که نه تنها زیبایی بی نظیری را به فضا و دکوراسیون هدیه می دهد؛ بلکه دارای وزن سبکی نیز بوده و در نتیجه از امکان نصب راحت هم برخوردار می باشد.
این آینه به صورت طرح چند تکه موجود بوده که از این میان می توان به آینه دکوراتیو سه تایی اشاره کرد که سه عدد از این آینه ها به صورت به هم چسبیده یا با فاصله در مجاور هم نصب شده و نتیجه دیداری فوق العاده ای را ایجاد می نمایند.

حال اگر بخواهیم انواع آینه دکوراتیو سه تایی را از نظر طرح یا مدل نام ببریم؛ شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. آینه دکوراتیو قاصدک سه تایی: از ظرافت به تمام معنایی برخوردار بوده و تصویر یک قاصدک زیبا در قالب آینه درآمده است که ابعاد کوچک تا بزرگی را شامل می گردد.
  2. آینه دکوراتیو قلب سه تایی: از آینه های طرح عشق نیز محسوب گشته و با نصب در تکه ای از دکوراسیون هم تغییری دوچندان را به وجود خواهد آورد.
  3. آینه دکوارتیو برگ سه تایی: از آینه های دکوارتیو طرح فانتزی است که نمای دلنشینی را در قسمتی که نصب گردد؛ ایجاد خواهد کرد.
  4. آینه طرح گل سه تایی: به صورت گل ریز چندتایی یا گل درشت مشاهده شده و تصویر کاملاً زیبایی را در چشم جاری می سازد.
  5. آینه طرح لوزی سه تایی: از طرحی فوق العاده شیک برخوردار بوده و قطعا با آن دکوراسیون داخلی، در نظر خواهد درخشید.
  6. طرح بیضی سه تایی: طرح هندسی جالب بیضی در این آینه، جز یک تصویر دل انگیز را از آن موجب نگشته و با کاربرد آن می توان شاهد نتایج مورد پسندی بود.

فروش عمده آینه دکوراتیو طرح بیضی

فروش عمده آینه دکوراتیو طرح بیضی یکی از مدل ها یا طرح های موجود از آینه دکوراتیو که با فروش فوق العاده ای همراه بوده و استقبال از آن، بی نظیر بوده است؛ آینه دکوراتیو بیضی می باشد.
این مدل از آینه، تاثیرگذاری عالی ای را در دکوارسیون به دنبال خود آورده و اگر بخواهیم رنگ های موجود از آن را نام ببریم؛ می توان به رنگ سفید، نقره ای و مشکی اشاره کرد که جلوه آن را افزایش داده است.

اکنون فروش عمده آینه دکوراتیو طرح بیضی با توجه به میزان درخواست های بالا برای آن، به وفور انجام شده و در نهایت خیلی راحت می توانید اقدام به خرید این آینه با طرح دلخواه خود و قیمتی بسیار مناسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما