خرید فوق العاده شیشه مشبک دکوراتیو ساختمان

جهت خرید فوق العاده شیشه مشبک ساختمان شما می توانید به نمایندگی‌های فروش این محصول مراجعه کنید. همچنین اغلب این نمایندگی‌ها دارای وب سایت هایی می باشند که با مراجعه به این وبسایت‌ها شما می توانید نوع شیشه ای که می خواهید را انتخاب نموده و به راحتی آن را سفارش دهید.

خرید فوق العاده شیشه مشبک دکوراتیو ساختمان

آشنایی با انواع شیشه مشبک ساختمانی

آشنایی با انواع شیشه مشبک ساختمانی شیشه های مشبک ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشند که از آن میان می توانیم به موارد زیر را اشاره نماییم :شیشه های دوجداره ، شیشه های رفلکس ، شیشه های سکوریت یا نشکن ، شیشه مشجر ، شیشه مات شونده برقی ،شیشه مشبک دکوراتیو ، شیشه طرح دار ، شیشه رنگی ، شیشه مسلح ، شیشه ضد آتش ، شیشه فلوتوت …  .

هنگامی که می خواهید نوع شیشه ساختمانی تان را انتخاب کنید ، می بایست مواردی نظیر : عایق حرارتی ، زیبایی و نما ، امنیت ، استحکام ، عایق صوتی و مواردی از این دست را مد نظر بگیرید و سپس به تناسب کاربردی که می خواهید از شیشه داشته باشید ، شیشه مطلوب خود را انتخاب نمایید . مثلاً شیشه سودالایم یا شیشه جام شیشه ای می باشد که نزدیک به ۹۵ درصد از شیشه ی تولدی در جهان مختص این مدل است . از این نوع شیشه در ساخت شیشه های در و پنجره ساختمان ، بطری ها ، شیشه های خودرو و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود . این نوع شیشه از اجزای زیر تشکیل شده است : اکسید کلسیم ، اکسید سیلیسیوم و اکسید سدیم .

نوع دیگر از شیشه هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، شیشه تخت یا شیشه فلوت می باشد . این نوع شیشه‌ها جزو اولیه ترین شیشه های تولید شده در دنیا هستند که در ضخامت بین ۲ تا ۲۰ میلی متر تولید و روانه بازار شده اند . ضخامت های متداول این نوع شیشه بین ۸ تا ۴ میلیمتر است و به خاطر اینکه روش تولید آنها خاص می باشد ، بدون خمیدگی و موج تولید می گردند . به خاطر همین در ساخت ساختمان ها و مخصوصاً پنجره ها دارای کاربردهای بسیاری می باشند . شیشه های مشجر یا طرح دار نیز نوع دیگری هستند که به طور متداول در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند .

فروش ویژه شیشه سکوریت مشبک

فروش ویژه شیشه سکوریت مشبک

شیشه سکوریت مشبک شیشه هایی را می گویند که نشکن بوده و در ساختمان سازی از آن استفاده های بسیار زیادی می شود . بخشی از نمایندگی‌های فروش این نوع از شیشه ها اقدام به فروش ویژه این نوع شیشه ها نموده اند که شما می توانید با مراجعه به وب سایت آن ها این نوع شیشه ها را در فروش ویژه تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما