سفارش جار شیشه ای عسل

یک رقابت مداوم بین ظروف شیشه ای غذایی و ظروف پلاستیکی غذایی و حتی در دیگر صنایع وجود دارد. شیشه به عنوان پادشاه تولید برای صنایعی مانند لوازم آرایشی و عطر و جار شیشه ای عسل باقی مانده است. در ضمن ، پلاستیک برای محصولاتی مانند روغن، بطری آب و پاک کننده های خانگی ترجیح داده می شود. برای تصمیم گیری در مورد اینکه در محصولات شما بهترین نوع متریال بسته بندی چه خواهد بود، نیازهای محصول، اولویت های مصرف کننده را در دسته محصولات خود و بودجه ای که باید با آن کار کنید در نظر بگیرید

سفارش جار شیشه ای عسل

مزایای جار شیشه ای نسبت به پلاستیکی

مزایای جار شیشه ای نسبت به پلاستیکی تفاوت جار شیشه ای چیست و چه تفاوتی با دیگر ظروف دارد؟

جار درواقع به ظرف بطری مانند اما با قطر بیشتر گویند که دارای دهانه ی بزرگتر به اندازه ی کمی کوچکتر از قطر خود ظرف می باشد. این گونه ظرف ها کاربرد و کارایی بالایی جهت مصارف مختلف برای نگهداری انواع موا غذایی دارد. ظرف جار به خصوص با جنس شیشه همواره طرفداران و زمینه ی کاربردی به مراتب بیشتری به نسبت دیگر جنس های جار دارد. جار شیشه ای قابلیت بالایی در نگهداری انواع موتد غذایی چون مربا، عسل، حبوبات و غیره دارد.

مزایای جار های شیشه ای در صنعت غذا و دارو

1) شیشه در بین مواد بسته بندی خنثی یه شمیایی است و با ماده غذایی و دارویی واکنشی که موجب تغییر در خواص آن گردد انجام نمی‌دهد.

2)ظروف شیشه‌ای را می‌توان به گونه‌ای طراحی نمود که بر روی نقاله‌ها از سرعت و پایداری بالایی برخوردار باشند.

3) شیشه شفاف است و لذا اجازه رویت محتوی خود در هنگام بسته بندی و فروش در سوپرمارکت‌ها را می‌دهد.

4)ظروف شیشه‌ای در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل تهیه است.

تاریخچه بطری پلاستیکی

بطری پلاستیکی نوعی بطری است که از پلاستیک تولید می‌شود. بطری‌های پلاستیکی معمولاً برای ذخیره مایعاتی مانند آب،آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی‌های گازدار، روغن موتور، روغن آشپزی، دارو، شامپو، شیر و جوهر استفاده می‌شوند. بطری‌های پلاستیکی از نمونه‌های خیلی کوچک برای بطری‌های نمونه تا بطری‌های خیلی بزرگ ۶۰ لیتری متغیر هستند. بطری پلاستیکی یک ظرف از جنس پلاستیک با دهانه باریک‌تر از بدنه خود است که معمولاً با یک دهانه پلاستیکی از جنس خود پوشانده می‌شود. بطری‌های پلاستیکی برای اولین بار در ساله ۱۹۴۷ تبلیغ شدند؛ اما تا اوایل دههٔ ۶۰ میلادی هزینه نسبتاً زیادی داشتند، تا وقتی که پلی اتیلن متراکم معرفی شد. آن‌ها به علت هزینهٔ کم تولید و جابجایی و وزن کمشان نسبت به بطری‌های شیشه‌ای به سرعت میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محبوب شدند. هرچند بزرگترین مزیت بطری‌های پلاستیکی نسبت به شیشه‌ای مقاومت آن‌ها نسبت به شکستن در تولید و جابجایی است. صنایع غذایی بطری‌های پلاستیکی را به صورت کامل با بطری‌های شیشه‌ای جایگزین کرده‌است.

برای سفارش جار شیشه ای میتوانید از طریق سایت های مختلف و از طریق مغازه داران معتبر خریداری کنید.

فروشنده جار شیشه ای عسل

فروشنده جار شیشه ای عسل فروش جار شیشه ای عسل به صورت عمده در بسیاری از مراکز معتبر فروش جار شیشه ای به سه صورت قابل دسترسی است.

به صورت مستقیم

به صورت تلفنی

به صورت اینترنتی

در صورت سفارش فروشنده جار عسل (شیشه ای) با پیک درب منزل به شما خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما