شرکت تولیدات بطری شیشه ای ۱۰ لیتری

بطری‌های شیشه‌ای به دلیل رنگ شفافی که دارند برای نگه داری محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این بطری ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. بطری پلاستیکی و شیشه ای ۱۰ لیتری یکی از بزرگترین انواع این بطری محسوب می ‌شود که توسط شرکت تولیدات آن به بازار ارائه شده است و از بهترین مواد اولیه در سلخت آن استفاده شده است. خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این شرکت آن صورت به صورت عمده سفارش دهند.

شرکت تولیدات بطری شیشه ای ۱۰ لیتری

مشخصات بهترین بطری شیشه ای ۱۰ لیتری

مشخصات بهترین بطری شیشه ای ۱۰ لیتری

یکی از مناسب ترین انواع ظرف های نگه داری برای موادی همچون آب مقطر، گلاب، سرکه و آبغوره بطری و جار شیشه ای یا قرابه ۱۰ لیتری است. این ظرف به دلیل خنثی بودن از نظر شیمیایی هیچ گونه واکنشی با مواد مختلف درون آن ایجاد نمی کند و به این ترتیب در ترکیب محصولات داخل آن تغییری ایجاد نمی شود.

از مشخصات این محصول می توان به ابعاد آن اشاره کرده که به صورت 42*24*24 سانتی متر می باشد همچنین وزن این بطری ۲۷۰۰ گرم بوده و این که می ‌توان آن را به راحتی با ماشین ظرفشویی شستشو داد.

این نوع بطری را نمی توان در دستگاه مایکروویو استفاده کرد زیرا احتمال شکستن و ایجاد ترک در آن به دلیل دمای بالای مایکرویوو وجود دارد. از مشخصات این بطری می ‌توان به درب پیچی آن اشاره کرد که اغلب به صورت پلاستیکی می باشد.

قیمت مناسب بطری شیشه ای ۱۰ لیتری

قیمت مناسب بطری شیشه ای ۱۰ لیتری قیمت بطری پت شیشه ای ۱۰ لیتری توسط شرکت تولید کننده این محصول به گونه ای است که خریداران عمده بتوانند آن را با ارزان ترین قیمت ممکن به دست آورند. قیمت مناسب این بطری تاثیر چندانی بر نرخ نهایی محصول یا فرآورده‌هایی که درون آن قرار می گیرد نخواهد داشت همچنین از صادرکنندگان این محصول می توانند از آن برای صادرات استفاده کنند.

جهت اطلاع از قیمت این بطری خاص می ‌تواند با شرکت بطری شیشه ای از طریق همین وب سایت ارتباط برقرار کرده و از قیمت روز این بطری اطلاع حاصل نمود. در این وب سایت شماره تلفن های شرکت نیز آورده شده است و خریدار از طریق آنها می تواند نسبت استعلام قیمت این بطری اقدام کند همچنین لینک شبکه‌های اجتماعی این شرکت نیز در وب سایت موجود است و به این ترتیب می ‌توان به صورت آنلاین از قیمت روز این بطری نوشابه مطلع شد و سفارش آن را انجام داد.

ارائه این بطری به بازار توسط شرکت به صورت عمده انجام می ‌گیرد و خریداران می ‌توانند در سفارش های با تعداد بالا آن را با قیمت بسیار ارزان تری به دست آورند.

بیشتر بخوانید: شیشه سکوریت، شیشه ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما