شرکت تولیدی جار خیار شور صادراتی

امروز ظروف جار برای تهیه محصولات فرآوری شده مانند خیارشور و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و از محبوبیت و کاربرد فراوانی در بین تولیدکنندگان برخوردار است. لذا یکی از دغدغه های مشتریان عزیز خرید جارو بهداشتی و با کیفیت برای شرکت فرآوری محصول خود می باشد. از این رو شرکت تولیدی محصول در تلاش است تا با استفاده از متخصصین مجرب به کارگیری مواد مرغوب همراه با اخذ مجوزها به تولید انواع جار خیار شور صادراتی با کیفیت را تولید و جهت رفع نیاز شما عزیزان اقدام نماید. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید مطمئن برای شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تولیدی جار خیار شور صادراتی

مراحل تولید جار خیار شور

مراحل تولید جار خیار شور

جار به ظروف مخصوص پلی اتیلنی یا شیشه ای جهت استفاده برای مصارف گوناگون همچون انواع ترشیجات و محثولات فراوری شده مناسب برای تهیه خیارشور گفته می شود. از این رو در تهیه این ظروف از دو روش سنتی و ماشینی استفاده می شود.امروزه بیشترین میزان تولید این ظروف به بخش تولید صنعتی اختصاص پیدا می کند.

به طور کلی مراحل تولید جار خیارشور عبارت است از:

  1. ابتدا ماده اولیه در کوره دستگاه در حرارت مناسب ذوب می‌شود تا مایه اولیه برای ساخت ظروف آماده شود.
  2. سپس قالب مورد نظر بر روی دستگاه نصب می‌شود.
  3. پس از آن مایع اولیه توسط دستگاه به صورت اتوماتیک درون قالب ها ریخته می‌شود.
  4. سپس با استفاده از یک دستگاه دمنده ظروف شکل مخصوص قالب را به خود می‌گیرد.
  5. پس از آن ظروف ساخته شده برای خنک شدن از طریق تسمه نقاله به درون قفس و انتقال داده می‌شود.
  6. ظروف جار آماده مصرف می باشد.

پخش انواع جار خیار شور صادراتی

پخش انواع جار خیار شور صادراتی

این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از بهره گرفتن از متخصصین مجرب و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا به کارگیری مواد مرغوب همراه با اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت به تولید و ارائه جار خیار شور در مدل های مختلف جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز و همچنین به پخش انواع جار وفعالیت در زمینه صادرات اقدام نماید.

از جمله اهداف اصلی این مجموعه افزایش کمیت و کیفیت محصولات بازار داخلی و همچنین فعالیت درخشان در رابطه با فروش و صادرات انواع جار و بطری شیشه ای و دیگر محصولات می باشد.

از این رو ارائه خدمات به مشتریان عزیز از برنامه های اصلی فعالیت های این مجموعه بوده و بر این اساس تمام تلاش های پرسنل این مجموعه برای ارائه رضایت مشتریان عزیز و تجربه خرید خوب در ذهن آن ها می باشد.

پشتیبان های مجرب به این مجموعه به صورت همه روزه در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای شما مشتریان عزیز می باشند. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات تولید شده در مجموعه و همچنین اطلاع از قیمت فروش آن ها ثبت سفارش و خرید جار خیار شور پشتیبان شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما