صادرات بطری سایز متنوع در ایران

بطری ها برای نگه داشتن مایعات مانند؛ آب، شامپو، دارو، شیر، جوهر، نوشابه، روغن استفاده می شود. بطری ها دارای انواع مختلف شیشه ای و پلاستیکی در سایز و اندازه های متفاوت هستند که استفاده از آنها با توجه به سایز برای مصارف گوناگون صورت می گیرد.

صادرات بطری سایز متنوع با طرح و جنس های متفاوت بیشتر برای مشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صورت می گیرد.

صادرات بطری سایز متنوع در ایران

بررسی ابعاد بطری سایز متنوع

بررسی ابعاد بطری سایز متنوع بطری یکی از کاربردی ترین لوازم در خانه و بیرون از خانه است که برای حمل نوشیدنی ها و مایعات استفاده می شود و سایزهای متفاوتی دارد. بطری ها بیشتر برای تولید کنندگان در تولید مواد مایع مورد استفاده می شود. انواع سایز بطری ها بصورت بطری بزگ، متوسط و کوچک است.

که بطری های عادی ۷۵ میلی لیتر اندازه استاندارد دارد و ۲۰۰ میلی لیتر برای بطری های شیشه ای کوچک و ۳۷۵ میلی لیتر برای بطری های شیشه ای سایز بزرگ است. سایز بطری های پلاستیکی در اندازه های یک لیتر، ۱/۵ لیتر، دو لیتر، سه لیتر، چهار لیتر و پنج لیتر هستند.

بطری های ۱/۵ لیتر برای بطری های سایز بزرگ که بیشتر برای نوشابه خانواده یا آب معدنی سایز بزرگ استفاده می شود. بطری های پلاستیکی کوچک‌ که معمولا تک نفره محسوب می شود در سایز ۱ لیتری هستند. سایز دهانه ی بطری های پلاستیکی معمولا در سایز ۲۷، ۳۸، ۷۰ تولید می شود.که انواع بطری های یک لیتری دهانه ای در سایز ۶۰ لیتری متغیر است.

صادرات بطری سایز متنوع مرغوب

صادرات بطری سایز متنوع مرغوب

بطری ها وسایلی هستند که در هر جا و هر مکانی برای استفاده متنوع به کار می رود. صادرات بازار هدف یکی از کارهای ضروری در کار صادرات است که کمک می‌ کند تا به سود دهی بیشتری در این زمینه دست یابیم. اگر از بازار صادرات بطری اطلاع خوبی در دست باشد باعث صادرات بیشتر می شود.

بسته‌ بندی در صادرات انواع محصولات از جمله بطری حائز اهمیت است و باید بسته ‌بندی و شکل و سایز بندی ها را برحسب به خواست مشتری انجام شود. کارخانه های کشورمان با استفاده از مواد اولیه و با کیفیت و استاندارد انواع بطری را در جنس ها و مدلهای متنوع تولید و صادر می‌ کند. به خاطر قیمت ارزان و بادوام بطری ها مورد توجه بازارهای خارجی است. بطری ها در همه جای دنیا استقبال بالایی دارد که علاوه بر بطری در و دسته آن نیز صادر می‌شود که در کشور ما شهرهای شیراز، تبریز، اصفهان و تهران بیشترین صادرات را به کشورهای مختلف دارند.

به دلیل پایین آمدن ارز در کشور محصولات ایرانی با قیمت پایین برای مشتری های خارجی جذاب است به همین دلیل تولید کنندگان داخلی اقدام به تولید و صادرات آن به کشورهای اطراف می کنند و این عمل از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. فروشنده بطری پلاستی برای تولید خود استفاده می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما