صادرات جار شیشه ای خیارشور درجه یک

برای صادرات جار شیشه ای خیارشور درجه یک، نیاز است تا با مراکز توزیع عمده ارتباط بگیرید. با جار شیشه ای به محصولات خود یک حس کلاسیک بدهید. محصول خود را در حالی که تازه و بدون تغییر در طعم یا بو است، به نمایش بگذارید. با فضای کافی برای برچسب گذاری سفارشی، و انواع مختلفی از درب برای انتخاب، می‌توانید جار شیشه ای را که باعث برجسته شدن محصول شما می‌شود، انتخاب کنید.

پیشنهاد: سفارش عمده بطری شیشه ای خیارشور

صادرات جار شیشه ای خیارشور درجه یک

مدلهای مناسب جار شیشه ای برای خیارشور

مدلهای مناسب جار شیشه ای برای خیارشور از شیشه‌های جار خیارشور استفاده کنید تا محصول خود را به درستی حفظ و تازه نگه دارید. این شیشه ها از شیشه های شفاف ساخته شده اند که به مصرف کنندگان امکان می‌دهد به راحتی مطالب روی جار را مشاهده کنند. شیشه های خیارشور شیشه ای در ظرفیت ها، اشکال و اندازه دهان شیشه های مختلف موجود است و برای انواع مختلفی از غذاهای قابل نگهداری مناسب است.

شیشه های خیارشور جار دارای دربی محکم هستند که به حفظ محصول برای مدت زمان طولانی کمک می‌کند. درب های بسته بندی به راحتی تمیز می‌شوند و از این رو از هرگونه آلودگی میکروبی احتمالی به درون شیشه جلوگیری می‌کنند.

شیشه های جار شیشه ای دارای دو نوع  هستند. شیشه هایی که دارای درب فشاری هستند. می‌توان از این شیشه‌ها برای انواع ادویه استفاده نمود. نوع دیگر آن به صورت پیچی است و می‌توان با چرخاندن باز و بسته کرد.

چرا جار شیشه ای برای ترشی مناسب است؟ شیشه غیر متخلخل و ماده‌ای قابل اطمینان برای محافظت از مواد غذایی شما در طول زمان است. خیارشور می‌تواند حاوی مواد اسیدی مانند سرکه، نمک، شکر و ادویه جات باشد که ممکن است با ظروف واکنش نشان دهند. با این حال، با جارهای شیشه ای هیچگونه فعل و انفعالی شیمیایی بین شیشه ها و محتوای آنها وجود نخواهد داشت، بنابراین طعم و رایحه محتوای آن دست نخورده باقی می‌ماند.

تولیدی جار شیشه ای صادراتی خیارشور

تولیدی جار شیشه ای صادراتی خیارشور

پیشنهاد: تولید عمده جار خیار شور صادراتی

انتخاب جار شیشه ای مناسب برای خیارشور بسیار حائز اهمیت است. زیرا علاوه بر نگهداری، زیبایی محصول را نشان می‌دهد. اگر شرکت شما خیارشور یا ترشی تولید می‌کند، انتخاب شیشه های ترشی صحیح برای حفظ و نگهداری صحیح محصول بسیار مهم است.

مراکز تولید جار شیشه ای، طیف وسیعی از بسته بندی‌ها را برای صادرات جار شیشه ای را ارائه می‌دهند. مشاغل بزرگ می‌توانند برای صرفه جویی در هزینه و کیفیت، شیشه خیارشور را بصورت عمده خریداری کنند. در بسیاری از موارد، هرچه تعداد واحد بیشتری سفارش دهید، هزینه هر واحد کمتر می‌شود.

این تولیدکنندگان برای ایجاد طرح های برچسب با شما همکاری می‌کنند. جارهای شیشه ای به دلیل شکل مناسب، برای برچسب زدن مناسب هستند، و آنها را وسیله خوبی برای کمک به آگاهی مصرف کنندگان از نام تجاری شما می‌کند.  متقاضیان خریدهای عمده و کسانی که نیاز به تعداد بالا دارند می‌توانند با ما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما