صادرات جار شیشه ای روغن زیتون به عراق

تحقیقاتی که در ۱۰ سال اخیر در زمینه بسته بندی روغن زیتون انجام شده است، نشان می دهد که جار شیشه ای روغن زیتون بهترین نوع بسته بندی برای روغن زیتون است.  از طرفی هم شیشه های تیره مناسب تر از شیشه های روشن هستند زیرا اکسیداسیون نوری در شیشه های تیره کمتر است.  جار شیشه ای روغن زیتون معمولا در دو رنگ شفاف (سفید) و سبز زیتونی عرضه می شود. حال امروزه توانسته ایم صادرات جار شیشه ای روغن زیتون به عراق را در برنامه داشته باشیم و برای کشور سودآوری کنیم.

صادرات جار شیشه ای روغن زیتون به عراق

ویژگیهای جار شیشه ای روغن زیتون چیست؟

ویژگیهای جار شیشه ای روغن زیتون چیست؟ شیشه مخصوص روغن زیتون  در دو مدل گرد و چهارگوش تولید می شود. حجم های زیر ۵۰۰ سی سی به روش اتوماتیک تولید می شوند. حجم های بالای ۵۰۰ سی سی به روش دستی تولید می شوند.  از طرفی مدل های ۲۵۰ سی سی و ۵۰۰ سی سی اتومات هستند و کیفیت بالایی دارند. این دو مدل در دو رنگ سبز زیتونی و بی رنگ ( سفید) تولید می شوند. جار شیشه ای رنگی جهت کاهش نفوذ نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند. جار شیشه ای شفاف، رنگ روغن را به خوبی نشان می دهند و جهت کاهش نور خورشید در شیشه سفید، می تون از لیبل های مناسب استفاده کرد.

طرح قالب بطری هایی که در حجم ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی برای روغن زیتون مورد استفاده قرار می گیرند عمومیت و مقبولیت جهانی دارند. اکثر تولید کنندگان جار شیشه ای از این طرح ها نیز استفاده می کنند.

منظور از جار زیتون، همان بسته بندی آن می باشد که در انواع پلاستیکی و شیشه ای در بازار دیده می شود. البته خرید انواع جار زیتون از نمایندگی های اصلی به صورت مستقیم انجام می گیرد.

قیمت انواع جار شیشه ای در سال جاری

قیمت انواع جار شیشه ای در سال جاری قیمت جار شیشه روغن زیتون را از طریق این سایت می توانید مشاهده فرمایید. رازی که در تولید این بطری ها می باشد وزن آن می باشد. دلیل آن هم این است که استقامت این بطری ها مهم و ارجح می باشد. بنابراین، این  گونه بطری ها با وزن بالاتر تولید می شود. که این امر باعث می گردد نگهداری روغن در آن آسانتر باشد.

اشکال این بطری ها به صورت ساده و ابتدایی بوده که جزییات کامل آن را می توانید در ارتباط با ما جویا شوید. از این رو قیمت انواع جار شیشه ای در سال جاری با توجه به نوسانات ارزی که به وجود آمده قیمت این محصول هم با تغییر قیمت مواجه شده است و نمی توان به طور دقیق بیان کرد که قیمت این محصول چقدر است برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت این جارهای شیشه ای می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما