صادرات شیشه جار عسل به ترکیه

عسل جز خوراکی های خوشمزه است و برای اینکه ماندگاری زیادی درون بسته بندی داشته باشد و آلودگی نتواند به درون آن نفوذ کند به درون شیشه جار عسل ریخته می شود و درب آن پلمپ می گردد. این ظرف شیشه ای در طرح و رنگ و سایزهای مختلف متناسب با نیاز و مصرفی که مشتریان دارند ساخته می شود. صادرات شیشه جار عسل تولید ایران به ترکیه طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که سودآوری زیادی دارد.

صادرات شیشه جار عسل به ترکیه

مشخصات شیشه جار استاندارد چیست؟

شیشه جار استاندارد دارای مشخصاتی منحصر به فرد است و می تواند بهترین جایگزین به جای محصولات مشابه قدیمی است. این شیشه به صورت چند لایه و کاملا استاندارد تولید می شود و به همین دلیل درجه سختی و مقاومت بالایی دارد. از دیگر مشخصات می توان به وزن سبک اشاره کرد که حمل و جابجایی آن را آسان تر می کند.

این لوازم برای بسته بندی بهترین گزینه هستند رنگ آنها شفاف است و مواد درون شیشه به راحتی قابل مشاهده می باشد. جارها دارای سایز بندی هستند و برای بسته بندی مواد مختلفی چون مربا و عسل به کار می روند. این نمونه به صورت ساده و رنگی می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: جار شیشه ای فانتزی

مشخصات شیشه جار استاندارد چیست؟

از دیگر مشخصات می توان به ماندگاری بالا اشاره کرد و سطح داخلی به خوبی صاف و مسطح است که عمل شست و شو در آنها به راحتی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده شیشه عسل

عرضه عمده شیشه جار عسل صادراتی

این مرکز با عرضه شیشه جار صادراتی به صورت عمده توانسته شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم کند. نمایندگی بهترین عرضه کننده انواع جار با قیمت عمده به بازار است که محصول را با نرخی ارزان در دسترس مشتریان قرار می دهد. تولیدی به کمک این مراکز سعی می کند تا محصولات خود را د کمترین زمان به بازار عرضه کند.

میزان عرضه اغلب به صورت عمده است که قیمتی مناسب و مقرون بصرفه دارد. گسترش پیدا کردن نمایندگی ها در شهرهای مختلف باعث شده تا میزان عرضه رشد چشمگیری پیدا کند. هر چه حجم محصول به فروش رسیده بیشتر باشد مسلما نرخ مناسب تری برای دو طرف معامله به همراه دارد و مقرون بصرفه است.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش بطری شیشه ای در کرج

عرضه عمده شیشه جار عسل صادراتی

این فروشگاه اینترنتی با در اختیار گذاشتن امکان مشاهده ی قیمت کالا ها و امکان مقایسه ی آنها و همچنین با عرضه ی مستقیم این محصولات، توانسته قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیادی را فراهم کند. امروزه فروش اینترنتی مورد توجه بیشتر خریداران قرار گرفته است چون از این طریق می توانند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما