ظروف بسته بندی عسل صادراتی چه ویژگی دارد؟

ظروف بسته بندی عسل صادراتی چه ویژگی دارد؟ ظروف بسته بندی عسل صادراتی باید به گونه ای باشد که آن را با بهترین کیفیت و‌ بدون مشکل روانه بازار و در دسترس مشتری ها قرار دهد. اما باید با ویژگی های مهم شیشه عسل صادراتی آشنا شویم. در سایت ارتان شیشه می توانید این شیشه ها را با بهترین کیفیت مشاهده نمایید. همچنین قیمت عمده شیشه عسل را از بخش فروش سوال بفرمایید.

خصوصیات شیشه عسل صادراتی

از نکات مهم درباره ظروف بسته بندی عسل صادراتی شفافیت آن است. نکته بعد که اهمیت زیادی دارد استحکام شیشه می باشد. ضخامت باید به گونه ای باشد که اصلا هنگام حمل و نقل آسیب نبیند و عسل به راحتی نقل مکان شود‌. درب شیشه ها باید محکم‌ باشند و جلوی ورود هوا به شیشه را بگیرند اما در عین حال باید به راحتی باز و بسته شوند. همچنین درب شیشه عسل باید ظاهر خوبی داشته باشد. اصولا مهم ترین ویژگی ظروف بسته بندی عسل صادراتی زیبایی آن می باشد. در بازار جهانی این امر اهمیت ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش بطری شیشه ای در تهران

سایر مطالب درباره ظروف بسته بندی عسل صادراتی

هنگام خرید ظروف بسته بندی عسل صادراتی به این مسئله دقت کنید که طراحی شیشه به گونه ای باشد که بتوان روی آن برچسب زد. اطلاعات کامل درباره عسل باید روی این برچسب ها نوشته شود.

این اطلاعات برای صادر کردن عسل اهمیت زیادی دارد. نکته مهم دیگر این است که این اطلاعات  به درستی و با کیفیت به چاپ برسد. امروزه در سر تا سر دنیا به یسته بندی مواد غذایی اهمیت زیادی داده می شود، پس اگر در کار صادرات عسل هستید اصلا کیفیت بسته بندی های خود را پایین نیاورید.

تاثیر بسته بندی عسل صادراتی

یکی از نکات مهم در مورد قیمت عسل صادراتی ظرف آن می باشد. این ظروف باید سبک و کم وزن باشند و حمل و نقل آن راحت تر صورت بگیرد. شیشه ها اصولا بیشتر از ظرچف پلاستیکی در معرض شکستن هستند و باید بسته بندی آن ها بسیار اصولی و با دقت انجام شود. اصولا ظروف بسته بندی عسل صادراتی را در وزن های نیم کیلو تولید می کنند اما در برخی از بازارهای اروپایی تا شیشه های یک کیلو گرمی نیز به کار می رود.

حتی مشاهده می‌شود که کار صادرات عسل را با بشکه های مخصوص انجام می دهند. برخی از زنبور دارلن با استفاده از سطل های پلاستیکی مخصوص عسل را جا به جا می نمایند.

خلاقیت در ظروف بسته بندی صادراتی

گفتنی است که خلاقیت در بسته بندی می تواند مشتریان را به میزان زیادی افزایش داده و آن ها را جذب نماید. عسل با هر کیفیت عالی و مطلوبی که باشد در صورت نداشتن‌ ظرف مناسب و با کیفیت، فروش زیادی نخواهد داشت. ظروف بسته بندی عسل صادراتی با کیفیت زیاد اعتماد مشتری به محصولات شما را زیاد خواهد کرد. گاهی دیده شده که دو کیفیت از عسل اما با بسته بندی های متفاوت در قفسه بوده و مشتری بدون توجه به کیفیت عسل، شیشه زیباتر را انتخاب نموده است. این ضمیر ناخودآگاه انسان است که به طور غریزی به سمت زیبایی می رود. پس هنگام بسته بندی ظروف عسل گام اول را با زیبایی آن بردارید. این نکته را اصلا فراموش نکنید که با بسته بندی مناسب و جذاب به محصول خود اصالت می بخشید‌.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای رنگی

دلیل استفاده از شیشه به عنوان ظرف عسل

اصولا ظروف بسته بندی صادراتی را از جنس شیشه می سازند. شیشه ها تاثیر زیادی در انتخاب توسط مشتری دارند‌. زیبایی ظاهری و شفافیت شیشه یکی از دلایل مهم این انتخاب می باشد. همچنین اگر شیشه عسل ظاهر زیبایی داشته باشد، اولین چیزی که مشتری با خود می گوید این است که شیشه با این همه زیبایی را نی تواند برای مصارف زیادی استفاده نماید. به عنوان مثال برای نگهداری از حبوبات می تواند این شیشه های زیبا را به کار ببرد. پس بدون تردید آن را خریداری می نماید. اصولا استفاده ازشیشه برای بسته بندی این ذهنیت را در مشتری ها به وجود می آورد که محصول بسیار با کیفیت است‌. از سوی دیگر شیشه را می توان بازیافت نمود و صدمه ای به محیط زیست وارد نخواهد کرد. حتی می توان بر روی شیشه ها ذمر کرد که دوست دار طبیعت بوده و قابل بازیافت می باشد.

سخن پایانی

گروه ارتان شیشه برای ارتقای کیفیت کار شما و افزایش فروش شما در بازار جهانی اقدام به تولید ظروف عسل صادراتی نموده و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. شیشه عسل صادراتی با بالاترین کیفیت در سایت ما در دسترس می باشد. همچنین برای آگاهی از قیمت عمده شیشه عسل می توانید از واحد فروش استعلام بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما