فروشنده عمده شیشه رنگی مدرن دکوراتیو

دکوراسیون داخلی، تنها با استفاده از ابزار دکواتیو است که جلوه ای زیبا را پیدا خواهد کرد؛ بخصوص اگر این ابزار، شیشه رنگی دکوراتیو باشد که نتیجه کار، دلپسندتر هم خواهد شد. اما یکی از مدل های موجود از این نوع شیشه که در معرض توجه خریداران قرار گرفته؛ شیشه رنگی مدرن می باشد که به صورت شیشه ساده و مدل دار قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود.

فروشنده عمده شیشه رنگی مدرن دکوراتیو

شیشه رنگی نمای منحصر بفرد دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی نمای منحصر بفرد دکوراسیون داخلی شیشه رنگی دکوراتیو از مهم ترین و بهترین المان هایی است که برای دکوراسیون داخلی و افزایش نمای آن می توان به کار بست.
این نوع شیشه، نمای منحصر بفردی را در دکوراسیون داخلی برقرار نموده و انواع متفاوتی را هم در بر می گیرد که اگر بخواهیم آنها را نام ببریم؛ شامل موارد زیر خواهند شد:

1. شیشه دکوراتیو رنگی متالیک:

  • از سطحی صاف و درخشان برخوردار بوده و بسیاری از ویژگی های مربوط به شیشه رنگی براق را در خود جای داده است.
  • در اثر تابش نور لامپ های مختلف، تبلور موجود در این شیشه رو به فزونی رفته و در نتیجه ظاهری فوق العاده زیبا را می توان از آن دید.
  • از این شیشه های دکوراتیو اغلب در دکور بوتیک، جواهر فروشی و همچنین بین کابینت و … استفاده به عمل می آورند.

2. شیشه دکوراتیو رنگی براق:

  • از تازه واردترین نوع شیشه دکوراتیو محسوب گشته و با توجه به اینکه از دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه رولر کوتر برای ساخت آن بهره برده اند؛ حاوی کیفیت بالایی است.
  • به عنوان شیشه سکوریت یا شیشه لمینت هم می توان آن را استفاده کرد.
  • در قواره های بزرگ، قابل مشاهده بوده و از کاربردهای این شیشه هم می توان به عنوان دیوارپوش شرکت ها، نمای آشپزخانه، پوشش نمای ساختمان، رومیزی، صفحه کابینت و … اشاره کرد.
  • همچنین امکان سوراخ کاری در شیشه دکوارتیو متالیک وجود داشته و بنابراین می توان انواع پریز و ابزارهای دیگر را روی آن نصب نمود.

3. شیشه دکوراتیو رنگی مات:

  • دارای سطحی مخملی فرم بوده و مشخصات شبیه به شیشه براق و متالیک را هم داراست.
  • از آن به عنوان دیوارپوش دکوراتیو و در محیط هایی مانند محیط های اداری یا تجاری، استفاده می گردد.

خرید ویژه شیشه رنگی مدرن برای پذیرایی

خرید ویژه شیشه رنگی مدرن برای پذیرایی شیشه رنگی تزیینی که از بهترین گزینه های مدرن برای پذیرایی نیز به شمار می رود؛ در این سالها با رواج فوق العاده در دکوراسیون داخلی همراه بوده و با آن، نماهای شیک و تکرار ناپذیری را در محیط های مختلف به وجود آورده اند.
تنوع رنگ و مدل و اندازه این شیشه ها به قدری بالاست که می توان در هر یک از دکوراسیون ها، نمایی متفاوت با سایر فضاها را به وجود آورد؛ بدون اینکه شبیه به هم باشند.

در هر صورت حالا امکان خرید ویژه این شیشه های زیبا و بسیار مرغوب در اختیارتان قرار گرفته و در نتیجه خواهید توانست سریع تر از حد تصور، اقدام به سفارش عمده آنها مطابق با میل و سلیقه خود نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما