فروش شیشه دو جداره استاندارد برای پنجره معمولی

شیشه دو جداره چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟ این محصول یکی از بهترین انواع شیشه های موجود محسوب می شود که می تواند آلودگی های صوتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. شیشه دو جداره استاندارد در ابعاد و ضخامت های گوناگون به فروش می رسد و استفاده از آن موجب کاهش اتلاف انرژی خواهد شد.

فروش شیشه دو جداره استاندارد برای پنجره معمولی

مشخصات شیشه دو جداره استاندارد برای پنجره

مشخصات شیشه دو جداره استاندارد برای پنجره مشخصات شیشه دو جداره پنجره به چه صورت بوده و این محصول باید دارای چه استاندارد هایی باشد؟

این دسته از شیشه ها معمولا دارای چند لایه می باشند که این لایه ها توسط مواد آلومینیومی از یکدیگر جدا می شوند. نام این قطعات آلومینومی اسپیسر است که دارای گاز هایی مانند آرگون می باشند. وجود این گاز ها موجب ایجاد یک عایق حرارتی مناسب خواهد شد.

اسپیسر ها علاوه بر ایجاد عایق های رطوبتی، می توانند از نفوذ رطوبت به درون پنجره ها جلوگیری کنند زیرا با مواد ضد رطوبتی پر شده اند. این مواد می توانند آب گیری مناسبی را انجام دهند و رطوبت اضافی را جذب کنند.

از دیگر عناصر موجود در شیشه می توان به لمینیت و سکوریت اشاره کرد که منجر افزایش کارآیی و کیفیت این محصول شده اند.

از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایمنی بسیار بالا
  • عایق حرارتی و رطوبتی مناسب
  • قابلیت ذخیره انرژی
  • جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر خورشیدی

شیشه دو جداره رفلکس می تواند علاوه بر حذف اشعه های UV از رنگ پریدگی پنجره ها نیز جلوگیری به عمل آورد. آلودگی ها مختلف صوتی و شهری در شهر های بزرگ، ضرورت استفاده از این محصول صنعتی را چندین برابر می کنند.

این شیشه ها را می توان علاوه بر نصب در ساختمان ها، برای ایجاد نمای کراتین وال و محافظت از درب ها و سقف های شیشه ای نیز به کار برد.

با تهیه این محصول و جایگزین کردن آنها با شیشه های تک جداره، می توانید امنیت ساختمان ها خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

قیمت انواع شیشه دو جداره با ضخامت مختلف

قیمت انواع شیشه دو جداره با ضخامت مختلف قیمت انواع شیشه دو جداره به چه عواملی بستگی دارد و در هنگام خرید آن باید به چه نکاتی توجه نمود؟

دو مورد از فاکتور های تعیین کننده قیمت این محصول، ضخامت و اندازه شیشه می باشند. شیشه های ضخیم و بزرگ معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارند.

خریداران می توانند با تهیه و مشاهده لیست قیمت روز شیشه از تعرفه های جدید محصول مطلع شوند تا بتوانند خرید مناسبی را انجام دهند.

کارشناسان این مجموعه می توانند اطلاعات لازم درباره ی قیمت و نحوه ثبت سفارش محصول را در اختیار مشتریان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما