فروش شیشه ساختمانی دوجداره برای پنجره آهنی

شیشه ساختمانی دوجداره یکی از بهترین انواع شیشه ساختمانی به حساب می‌آیند که به دلیل کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌های منحصر به فردیکه دارند امروزه طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند و کم کم دارند جای شیشه‌های معمولی را در ساختمان سازی می‌گیرند و لذا فروش شیشه دوجداره پنجره آهنی در سراسر دنیا در حجم قابل توجهی صورت می‌گیرد و انواع مختلفی از این شیشه‌ها به روش‌های مختلف از جمله به وسیله معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. 

فروش شیشه ساختمانی دوجداره برای پنجره آهنی

بررسی انواع شیشه در ساختمان سازی

بررسی انواع شیشه در ساختمان سازی در مورد شیشه ساختمانی برای گفت که این محصولات انواع مختلفی دارند که هر کدام فرآیند تولید منحصر به فرد خود و در نتیجه ویژگی‌های گوناگونی دارند. 

از جمله‌ی مهمترین انواع شیشه در ساختمان سازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه جام: این دسته از شیشه‌ها را با نام شیشه سودا لایم هم می‌شناسند. این شیشه‌ها تقریبا چیزی در حدود نود و پنج درصد از حجم کل شیشه‌های تولیدی در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. از شیشه سودا لایم برای تولید انواع مختلف شیشه درب و پنجره ساختمانی، شیشه خودرو، انواع مختلف بطری و … استفاده فراوانی می‌شود. از جمله‌ی مهمترین اجزای سازنده شیشه جام می‌توان به اکسید سیلیسیوم، اکسید کلسیم و اکسید سدیم اشاره کرد. 
  • شیشه فلوت: این دسته از شیشه‌ها را با نام شیشه تخت هم می‌شناسند. شیشه فلوت دارای ضخامت‌های مختلف از دو تا بیست میلی‌متر تولید می‌شوند اما اصولا از ضخامت چهار تا هشت میلی‌متر برای تولید شیشه ساختمانی استفاده می‌شود. شیشه فلوت روش تولید خاصی دارد و همین روش تولید خاص سبب شده است که این دسته از شیشه‌ها اصولا بدون موج و خمیده شدن باشند. 
  • شیشه مشجر: این دسته از شیشه‌ها، طرح‌‌‌‌ دار هستند و برای اینکه قسمتی از محیط ساختمان از دید اشخاص بیرون خارج باشد استفاده می‌شود. 
  • شیشه آینه‌ای: این دسته از شیشه‌ها یک نوع از شیشه فلوت هستند که یک ماده پوششی بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد که خاصیت انعکاسی دارد و لذا همین موضوع باعث شده است که این دسته از شیشه‌ها گزینه‌ای بسیار مناسب برای نمای بیرونی ساختمان باشند زیرا حالا آینه‌ای ایجاد کرده و به ساختمان نمایی جذاب و شیک می‌بخشد.
  • شیشه مات شونده برقی: این شیشه‌ها، نوعی شیشه‌‌های هوشمند هستند که دقیقا خواص شیشه‌های لمینت را دارند و با استفاده از جریان برق می‌توان آن‌ها را شفاف کرد و بدون جریان برق مات و کدر می‌شوند که یک خصوصیات منحصر به فرد این شیشه‌ها به شمار می‌آید.

قیمت جدیدترین انواع شیشه دوجداره ساختمانی

قیمت جدیدترین انواع شیشه دوجداره ساختمانی از طریق شماره‌ تماس‌های موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات دقیقی در مورد آخرین قیمت خرید بهترین انواع شیشه نمای ساختمانی دوجداره به دست بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما