فروش مستقیم آینه دکوراتیو گرد طرح کلاسیک

یکی از آیتم های جدید بسیار جذاب و شیک صنعت دکوراسیون خانگی و حتی بسیاری از مراکز تجاری و کاری استفاده از آینه های دکوراتیو است که در انواع بسیار متنوعی وجود دارند. فروش مستقیم و فوری انواع آینه دکوراتیو گرد با طرح های کلاسیک مدرن در گالری زیبای این مرکز انجام می شود.فروش مستقیم آینه دکوراتیو گرد طرح کلاسیک

انواع آینه دکوراتیو چند ضلعی

انواع آینه دکوراتیو چند ضلعی امروزه پوشش فضای خالی در و دیوارها با آینه های دکوراتیو چند ضلعی جذابیت فوق العاده بالایی را به فضای خانه هدیه کرده است. باهم دیگر انواع مختلفی از مدل های چند ضلعی آینه دکوراتیو را بررسی نماییم.
آینه دکوراتیو دکو گیوا 7 تیکه مدل GL30
آینه های 7 تیکه امروزه تنوع بسیاری دارند، آینه دکوراتیو دکو گیوا مدل GL30 یکی از انواع مجموعه 7 تیکه این آینه ها می باشد. آینه های چند ضلعی GL30 شکل لوزی دارند، قطر بزرگ این آینه 30 سانتی متر و قطر کوچک آن ها 20 سانتی متر می باشد. آینه های دکوراتیو دکو گیوا 7 تیکه مدل GL30 با طراحی منحصربفرد و مدرنی که دارند هر سلیقه ای مجذوب و می نمایند و جذابیت بسیار شیکی به دکوراسیون داخلی منازل می بخشد.
آینه دکوراتیو کارا دیزاین مدل 39 FIDO
استفاده از آینه دکوراتیو کارا دیزاین مدل 39 FIDO باعث روشنایی و بزرگنمایی بسیار بالایی در محیط می شود. شکل، اندازه و تعداد این آینه دکوراتیو چند ضلعی فضایی دیدنی و جذاب برای دیوارهای خالی منازل است. طراحی آینه دکوراتیو کارا دیزاین مدل 39 FIDO از سه تکه لوزی شکل و هشت تکه مثلثی شکل ساخته می شود.
آینه دکوراتیو رومادون طرح شش ضلعی کد 1220
اضافه کردن آینه دکوراتیو رومادون طرح شش ضلعی به فضای خانگی حال و هوای جدیدی را به دکوراسیون می بخشد. استفاده از این تابلو آینه ای ها نیاز به عوض کردن اجزای بزرگ و اصلی منازل برای ایجاد تنوع از بین برده است.
آینه دکوراتیو شش ضلعی طرح 404
این مدل از آینه های چند ضلعی دکوراتیو تشکیل شده از 14 آینه شش ضلعی نشکن، کم وزن، بی خطر، قابل جابجایی و با کیفیت ساخت بالا است. 
آینه دکوراتیو شش ضلعی طرح 404 ساخته شده از جنس پلکسی گلس است. چیدن چند نمونه از این آینه ها روی هر دیواری جذاب و به آراستگی فضای داخلی خانه ها کمک بسیاری می کند.

قیمت فروش آینه دکوراتیو گرد فانتزی

قیمت فروش آینه دکوراتیو گرد فانتزی آینه ها جزء بهترین و زیباترین وسایل برای تزئین دکوراسیون محیط های مختلف به ویژه منازل هستند. در طراحی های جدید دکوراسیون منازل استفاده از آینه دکوراتیو فانتزی و آینه دکوراتیو کلاسیک اهمیت بسیار زیادی در صنعت معماری منازل دارد. 
آینه های دکوراتیو فانتزی در بازار دکوراسیون ها از پرفروش ترین و پرطرفدارترین آینه های دکوراتیو می باشد. آینه های دکوراتیو فانتزی در انواع مختلفی از شکل های گرد، پروانه ای، مربعی، قلب، ستاره ای، دایره ای و … در سایز های مختلفی ساخته می شوند.
قیمت فروش مجموعه مختلف انواع این آینه های تزئینی در گالری زیبای این وب سایت وجود دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما