فروش مستقیم شیشه جار چهارگوش ترشی شیراز

شیشه جار شیراز: در مناطق گوناگون کشور شیشه جار و بلور اصفهان و شیراز فروشی مستقیم و بدون واسطه دارد که مشتریان فراوانی را به خود اختصاص داده است. این ظروف اغلب چهار گوش هستند که برای بسته بندی مواد غذایی مختلف کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: کارگاه تولید بطری شیشه ای

فروش مستقیم شیشه جار چهارگوش ترشی شیراز

انواع ظروف بسته بندی شیشه ای جار برای زیتون

جار شیشه ای ظروفی هستند که دهانه ای گشاد دارند و امروزه برای بسته بندی کردن انواع ترشی، مربا و دیگر مواد غذایی استفاده می شوند.

اما در این مطلب می خواهیم انواع ظروف بسته بندی شیشه ای جار که برای جاکردن زیتون مورد استفاده قرار می گیرند را نام ببریم.

این ظروف شامل موارد زیر هستند:

  • چهار گوش

  • بیضی شکل

  • شش گوش

  • هشت گوش

  • هلالی شکل

این ها انواعی از ظروف شیشه ای جار می باشند که در کارخانه های بسته بندی زیتون به وفور کاربرد دارند و یکی از ظرف های مناسب و باکیفیت سطح بازار می باشند که به دو صورت پلاستیکی و شیشه ای تولید می شوند.

برای بسته بندی زیتون اغلب از نوع شیشه ای استفاده می شود زیرا کیفیت بهتری دارند و از لحاظ قیمتی هم مقرون به صرفه هستند و دارای ابعاد متفاوت می باشند که یکی از پرمصرف ترین این ظرف ها، جارهای 1 لیتری بوده اند.

ظروف شیشه ای زیتون دارای ابعاد یک لیتری، سه لیتری و شش لیتری است که به شکل های متفاوت در بازارهای فروش بین مشتریان عرضه می گردد که قیمت هر یک از آن ها متغییر می باشد و کیفیت منحصر به فردی دارند.

بیشتر بخوانید: تولید ظروف شیشه ای سفارشی

خرید ویژه شیشه جار ادویه جات در شیراز

خرید ویژه شیشه جار ادویه جات در شیراز

همانگونه که می دانید یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی انواع ادویه جار پلاستیکی و شیشه ای می باشند که در شهر شیراز با قیمت های ویژه و استثنایی قابلیت خریداری را دارند.

شیشه جار و بلور و گلدان شیشه ای چهارگوش در ابعاد کوچک و متوسط بیشتر مناسب بسته بندی ادویه ‘جات می باشند که یکی از مدل های پرفروش شهر شیراز بوده است و قیمت آن هم بسیار ارزان می باشد.

یکی از مسائل اصلی در بسته بندی ادویه جات مسئله طعم و بوی آن است که باید حفظ شود به همین علت خریداری ظرف شیشه ای جار می توانند گزینه مناسب باشند.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای عمده

این ظروف در ابعاد گوناگون 60 سی سی، 30سی سی، 80سی سی، 150سی سی و غیر در مراکز فروش و با قیمت های استثنایی به مصرف کنندگان عرضه می شوند که تاکنون فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

مشتریان عزیز می توانند در بازارها و مراکز فروش نمونه های فراوانی از مدل های شش گوشه و چهار گوشه این محصول را ببینند که از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشند و یک گزینه خوب برای بسته بندی انواع ادویه جات هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما