قیمت شیشه رفلکس طلایی پنجره دو جداره

پنجره از قسمت های مهم ساختمان می باشد که قرار دادن بهترین شیشه برای آن دارای اهمیت زیادی است. امروزه شیشه های دوجداره به عنوان یک محافظ بسیار خوب در برابر ورود سر و صدا، گرد و غبار و همچنین سارقان به خوبی عمل می کنند. شیشه رفلکس دو جداره طلایی یکی از پرفروش ترین نوع این کالا می باشد که آخرین قیمت آن برای مشتریان و کارفرمایان مهم است.

قیمت شیشه رفلکس طلایی پنجره دو جداره

انواع شیشه رفلکس دوجداره 6 میل

انواع شیشه رفلکس دوجداره 6 میل

در سال های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و علم، شیشه های دوجداره در نمونه و ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. این محصولات برای پنجره های ورودی بسیار مناسب هستند و به عنوان یک عایق مناسب برای صوت و حرارت به کار می رود.

شیشه های دوجداره همان طور که از نامشان پیدا می باشد از دو لایه شیشه تشکیل شده اند. امروزه استفاده از شیشه های دوجداره در ضخامت های مختلف به دلایل زیر کاربرد دارد:

  • به دلیل اینکه اکثر افراد در شهرهای پرجمعیت و شلوغ زندگی می کنند و در نتیجه از ورود صدا جلوگیری می شود.
  • از طرف دیگر به دلیل بالا رفتن هزینه انرژی، استفاده از انواع شیشه های دوجداره می تواند در بهینه سازی مصرف انرژی تاثیر بسیار زیادی بگذارد و در نتیجه موجب پایین آمدن هزینه ها می گردد.

یکی از ضخامت های شیشه های دوجداره 6 میل می باشد. شیشه رفلکس طلایی 6 میل در نمونه های ساده و ویژه یکی از پرکاربردترین شیشه های موجود در بازار می باشد که از ترکیب دو شیشه 6 میل ساده و 4 میل رفلکس طلایی تشکیل شده است.این محصول دارای رنگی شیک و جذابی است و در بسیاری از ساختمان های نوساز مورد استفاده قرار می گیرد.

از انواع دیگر شیشه های 6 میل می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • 6 میل ساده + 4 میل ساده، برفی، برنز، رفلکس برنز و رفلکس نقره ای
  • 6 میل ساده + 6 میل ساده

خرید مستقیم شیشه رفلکس با ضخامت مختلف

خرید مستقیم شیشه رفلکس با ضخامت مختلف ضخامت شیشه رفلکس یکی از فاکتورهای بسیار مهمی می باشد که کارفرما و مشتری باید بر اساس نوع ساختمان و محل قرارگیری، آن را انتخاب نماید.شیشه های دوجداره رفلکس اغلب در ضخامت های 6 و 4 میل و در رنگ های برنز، آبی، سبز، طلایی و نقره ای در بازار وجود هستند.

لازم است بدانید که شیشه های رفلکس با ضخامت های مختلف دارای کاربردهای زیر هستند:

  • استفاده در پنجره های نمای ساختمان
  • استفاده در سقف های شیشه ای
  • استفاده در آزمایشگاه 
  • استفاده در درب های آهنی ورودی
  • استفاده در نورگیرها و پارتیشن های شیشه ای

از طریق این وب سایت می توانید انواع شیشه رفلکس را در ضخامت های متنوع و با نرخی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما