قیمت پخش شیشه فلوت رنگی 6 میل

شیشه فلوت رنگی فاقد موج است و حالت صافی دارد. بعد از اینکه شیشه از کوره خارج گردید، آن را درون حوضچه مذاب قلع قرار می دهند تا تبدیل به شیشه فلوت شود و به شیشه اصفهان معروف است. نام دیگر این محصول سکوریت نشده یا جام است و در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پخش شیشه فلوت های رنگی 6 میل ارزان و مقرون به صرفه است.

قیمت پخش شیشه فلوت رنگی 6 میل

تولید انواع شیشه رنگی فلوت تخت

تولید انواع شیشه رنگی فلوت تخت انواع شیشه پارتیشن رنگی فلوت تخت در شرایطی کاملا استاندارد تولید می شوند و درون خود هیچ حبابی ندارند و خش بر نمی دارند. این نوع از شیشه ها در ضخامت های گوناگون تهیه می گردند، اما به طور معمول ضخامتی بین 12 الی 4 میلی متر دارند. ضخامت شیشه را با توجه به آب و هوای منطقه انتخاب می کنند. به طور معمول بر روی پنجره ساختمان نصب می شوند و منظره زیبایی ایجاد می نمایند. برای تولید این محصول از ماسه دریا، خاکستر سودا، مواد رنگی، پودر ماسه سنگ و … استفاده می کنند. مواد اولیه را طبق دستورالعمل خاصی درون کوره تحت دمای بالا قرار می دهند.

مواد تحت گرمای زیاد ذوب می شوند و شیشه تشکیل می گردد. در این حالت میزان ضخامت محصول تعیین می شود و به وسیله کمربند شیشه دوجداره آن را جلا می دهند. بعد از مدتی شیشه سرد و سخت می گردد. شیشه های تولید شده شفافیت فوق العاده ای دارند، نشکن هستند، در اثر تغییرات آب و هوایی رنگ خود را از دست نمی دهند و کاملا یکنواخت می باشند. شیشه ها را به راحتی می توان توسط یک شیشه بر به ابعاد مختلف تقسیم نمود و مورد استفاده قرار داد. هر چه ضخامت و اندازه شیشه بیشتر باشد، وزن بالاتری خواهد داشت.

بیشتر شیشه فلوت های رنگی در صنعت ساختمان سازی استفاده می شوند و محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان به خود اختصاص داده اند. به دلیل وجود انعطاف پذیری بالا در نحو تولید این محصول از روش های مختلفی برای تولید آن استفاده می کنند. اگر می خواهید در محیط اطراف خود زیبای بیشتری ایجاد کنید، حتما از شیشه های رنگی استفاده نمایید. این محصولات در اشکال و مدل های متنوع عرضه می شوند و می توانید متناسب با دکوراسیون محیط، طرح های متفاوتی را انتخاب نمایید.

خرید بی واسطه انواع شیشه رنگی مات

خرید بی واسطه انواع شیشه رنگی مات شیشه و بلور ایران فلوت 6 میل را می توانید به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه خریداری نمایید.

شیشه رنگی مات برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی خانه مناسب است و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و نشکن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما