مرکز تولید شیشه جار صادراتی درجه یک

مرکز تولید شیشه جار صادراتی درجه یک در تهران و شهرستان ها واقع شده است این مراکز با استفاده از مواد و تجهیزات درجه یک اقدام به تولید و عرضه ی آن می کنند. شیشه های جار به دو صورت فانتزی و سنتی در بازار موجود می باشند. این محصولات برای نگه داشتن عسل و مربا و حتی حبوبات کاربرد دارند.

این محصولات علاوه بر داخل کشور به کشورهای دیگر هم صادر می شوند. شکل ظاهری زیبا و کیفیت بالا از جمله دلایل صادرات می باشد. 

مرکز تولید شیشه جار صادراتی درجه یک

مدلهای پرکاربرد شیشه جار در آشپزخانه

مدلهای پرکاربرد شیشه جار در آشپزخانه مدل های پر کاربرد شیشه جار در آشپزخانه متنوع است

  • نمونه های فانتزی که به خاطر پروسه ای که بر روی آن انجام می پذیرد و طرح های زیبایی که دارد هزینه ی زیادی را در بر می گیرد اما به خاطر طرح ها و شکل زیبایی که دارد مورد توجه خریداران است و در واقع تمام هزینه هایی که را که برای تولید پرداخت می شود در بر می گیرد. 
  • مدل شیشه ای که در ایران تولید می شوند به خاطر طرح های زیبا از نمونه های خارجی بهتر است  و قیمت پایین تری دارد و در مدل شیشه ای، چند ضلعی و استوانه ای تولید می شود  و به خاطر طرح های متنوع قدرت انتخاب را برای خریدار بیشتر می کند
  • مدل پلاستیکی  با درب های پایه بلند و یا به اصطلاح درب های کانتینری از نمونه های تولیدی جدید می باشد که برای جا ادویه ای و یا گنجاندن حبوبات در آن استفاده می شود. 

کارخانه های تولید عسل و یا تولید حبوبات از جمله خریداران این محصولات می باشند. 

عرضه مستقیم شیشه جار صادراتی شیک

عرضه مستقیم شیشه جار صادراتی شیک عرضه مستقیم شیشه جار صادراتی شیک به دیگر کشورها از جمله حومه ی خلیج فارس و دریای عمان و عربی منطقه و یا اروپایی و امریکایی به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد. این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شوند را به خارج از کشور صادر و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد کرده و در کنار محصولات ایرانی می فروشند. 

عرضه عمده شیشه جار از طریق سایت ها هم صورت می پذیرد. عرضه ی مستقیم شیشه جار باعث می شود که دست دلالان و واسطه گران کوتاه شود و محصول با قیمت پایین تر به دست مصرف کننده برسد. خریداران عمده ای و مستقیم اغلب کارخانجات تولیدی در سراسر کشور می باشند. شیشه های جار صادراتی کیفیت برتری نسبت به نمونه های دیگر دارد و با این که قیمت بالایی دارند اما مشتریان به خاطر طرح و شکل زیبا این محصولات را ترجیح می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما