مرکز خرید جار درب چفتی رنگی صادراتی

مرکز خرید جار درب چفتی رنگی صادراتی انواع سایز ها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل توانسته نقش مثبتی روی رونق گرفتن بازار این نوع محصول بازی کند.

جار ظرفی استوانه ای می باشد که دهانه آن گشاد است و برای نگهداری ترشی، عسل، مربا و…. استفاده می شود و در طرح های مختلفی قابل تولید خواهد بود.

مرکز خرید جار درب چفتی رنگی صادراتی

جنس انواع جار درب چفتی

جنس انواع جار درب چفتی جنس انواع جار درب چفتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • جار پلاستیکی پت: در شکل و طرح های مختلفی قابل تولید می باشد و در انواع مختلفی وجود دارد که می توان به ظرف پت پلاستیکی ترشیجات، ظرف پت پلاستیکی عسل، ظرف پت پلاستیکی ادویه و… اشاره کرد و از انواع مدل های آن می توان جار پلاستیکی چهار گوش، هشت گوش، شش گوش، بیضی، گلابی، شکلاتی، قلبی، هلالی، خمره ایی، گلدونی و…. را نام برد جار پلاستیکی قوی و بادوام می باشد و به راحتی قابل بازیافت است مهر و موم آن به آسانی انجام می شود.
  • جار شیشه ای: به دو صورت ساده و فانتزی می باشد که کاربرد فراوانی برای نگهداری مواد غذایی دارد و شما می توانید به مدت طولانی مواد غذایی را داخل آن نگهداری کنید.

ظروف جار در حجم های مختلفی تولید می شوند که می توان به جار 700 سی سی، 350 سی سی، 2300 سی سی و 1500 سی سی اشاره کرد درب های چفتی این ظروف باعث شده اند به راحتی سفت شوند تا آلودگی و هوا وارد ظروف نشوند به همین دلیل برای نگهداری مواد غذایی که نباید هوا به آن برسند مناسب می باشند به همین دلیل مرکز جار درب چفتی بازار گرمی همیشه دارد و پخش کننده جار درب چفتی توانسته فروش بالایی را نصیب خود کند.

فروش انواع جار درب چفتی رنگی صادراتی

فروش انواع جار درب چفتی رنگی صادراتی فروش انواع جار درب جفتی رنگی صادراتی به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون عرضه کنندگان با این روش فروش توانسته اند میزان محصول فروخته شده خود را افزایش دهند و مشتریان جدید فراوانی از سراسر کشور پیدا کنند علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از جار درب جفتی باعث شده فروش آن رونق فراوانی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در شکل و طرح های متنوع و شیکی تولید می شود.
  • حجم های متنوعی دارد.
  • کاملا مطابق با استاندارد های بین المللی تولید شده است.
  • در حجم های مختلفی وجود دارد برای نگهداری مواد غذایی متنوعی کاربرد دارد.
  • کاملا بهداشتی می باشد و شما می توانید بدون نگرانی مواد غذایی مختلفی را داخل آن نگهداری کنید.
  • درب آن به راحتی باز و بسته می شود با مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما