مرکز فروش آینه دکوراتیو برنزی طرح لوزی

آینه دکوراتیو برنزی طرح لوزی از نمونه های بسیار شیک و منحصر به فرد این محصول است که از تنوع شکل، مدل و طرح برخوردار می باشد و به همین دلیل با تمام سلایق سازگاری دارد، در مرکز فروش آن نیز باکیفیت ترین آین آینه در بهترین نرخ در دسترس مشتری قرار می گیرد.

مرکز فروش آینه دکوراتیو برنزی طرح لوزی

انواع رنگبندی آینه های دکوراتیو

انواع رنگبندی آینه های دکوراتیو  رنگبندی آینه دکوراتیو بسیار متنوع بوده به گونه ای که خریدار حین خرید حق انتخاب بالایی داشته و می تواند آن را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کند، یکی از نمونه های این آینه نمونه مات است که در برابر لکه مقاوم بوده و نور را از خود عبور نمی دهد و دارای تنوع رنگی بوده و جهت ایمنی یک لایه لمینت در آن بکار رفته است.

شیشه دکوراتیو چاپ دار یکی دیگر از نمونه های این محصول بوده که غیر شفاف رنگی است و طرح با پخت رنگ های سرامیکی بر روی آنها درج می شود که در دو نوع تک جداره و دو جداره به فروش می رسد، شیشه سندبلاست طرح دار نیز از نمونه های دیگر است که طرح بر روی آن با پاشیدن ماسه های مخصوص و دستگاه سندبلاست ایجاد می شود.

شیشه لاکوبل رنگی بعد از رنگ شدن با پی وی سی جهت ایمنی پوشانده خواهد شد و به صورت های مات و شفاف عرضه می شود، نمونه های رنگی این محصول باعث درخشش نور شده و در پارتیشن ها بیشترین کاربرد را دارد که متجلی نمایی زیبا و منحصر به فرد می باشد، از مزایای آنها نیز عایق انرژی، مقاومت، زیبایی، نظافت آسان و صرفه جویی در خرید پرده خواهد بود.

خرید آینه دکوراتیو برنزی طرح مدرن

خرید آینه دکوراتیو برنزی طرح مدرن خرید آینه دکوراتیو طرح مدرن برنزی در بازار به وفور و در گستره وسیعی از کشور انجام می شود چون بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و به دلیل تنوعی که در طرح و مدل های مختلف آن وجود دارد نیاز تمام مشتریان را پوشش خواهد داد.

این محصول دارای اشکال مختلف هندسی با رنگ و طرح های فوق العاده زیبایی است و خریدار با انواع آینه دکوراتیو لوزی، مربع، گرد، مستطیل و … روبرو است که حین خرید حق انتخاب بالایی دارد، این محصول بسته به کیفیت و مدل قیمت های مختلفی دارد و هر چه شیک و ضخیم و باکیفیت باشد گرانتر خواهد بود.

خریدار نیز در صورتی که آن را عمده خریداری کند توانسته ارزانتر و باصرفه تر آن را تهیه کند، از این محصول در داخل ساختمان ها جهت زیبا سازی فضا استفاده می شود که علاوه بر ساختمان های مسکونی در ساختمان های تجاری لوکس نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما