پخش عمده جار اتومات صادراتی

شیشه ای که بصورت اتوماتیک تولید می شود، و برای محصولات صادراتی هم بسیار به کار می رود، جار اتومات صادراتی نامیده می شود.
جار اوتومات یکی از وسیله هایی است که همیشه جزء یکی از محصولات صادراتی در صف انتظار می باشد. بدلیل صادرات بالای این محصولات در عصر امروزی تولید جار اتومات روبه افزایش می باشد.

پخش عمده جار اتومات صادراتی

جنس انواع جار اتومات

جنس انواع جار اتومات جنس جارها مختلف می باشد ولی یکی از مهم ترین این جارها شیشه ای می باشد که بسیار کاربردی و مورد توجه و استفاده همگان می باشد. جارهای شیشه ای بر اساس ظاهر و فانتزی بودن بسته بندی می شوند. انواع جار اتومات ها را می توان در دو نمونه نام برد این جارها یا کوچک هستند و یا بزرگ که هرکدام طبق اندازه ای که دارند دارای کاربردهای متفاوتی می باشند.

هرکدام از موارد نام برده در قسمت بالا کاربردهای خاص خود را دارند. مثلا جار شیشه ای بزرگ برای انواع بسته بندی های مواد غذایی مانند:

ترشیجات، خیارشور، مربا، رب انار، زیتون، نگه داری انواع حبوبات، قند، چای، محصولات گیاهی خشک، مانند آویشن، گل گاوزبون و بسته بندی مواد ارایشی از جمله کرم ها، و.. مورد استفاده قرار می گیرند.

جارهای شیشه ای کوچک: این شیشه ها دارای کاربردهای زیادی در نگهداری محصولات و صادرات محصولات می باشد، که کوچک بودن این جارها باعث حمل راحتر انها می شود. از این شیشه ها هم با نام تستر یاد می شود.

از جمله کاربردهای جار شیشه ای کوچک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ برای بسنه بندی کردن مواد قیمتی مانند زعفران، ماهی خاویار
‌_ برای بسته بندی کردن محصولاتی که دارای حجم کمی دارند.

_ برای بسته بندی گیاهان کچک و گلدان ها

‌‌_ و …..

یکی از شایع ترین استفاده از جارهای شیشه ای بسته بندی و نگهداری عسل در همین جارها می باشد، که در هر طرح و مدلی که باشند می توان عسل را در ان نگهداری کرد. استفاده از طرح و مدل بستگی به سلیقه های تولیدکنندگان دارد.

برای صادرات عسل باید از ظروف کاملا تمیز و شکیل استفاده نمود چراکه ظاهر این بسته بندی ها باعث جذب مشتریان بیشتری می شود..

فروش انواع جار اتومات صادراتی

فروش انواع جار اتومات صادراتی از انجایی که کشورهای دیگر بسیار به بهداشت کالاهایی که خریداری می کنند، توجه دارند، باید قبل از صادرات یک بسته بندی کاملا بهداشتی و متناسب با فرهنگ کشوری که قصد صادرات به را دارند انجام دهند. چراکه اگر این نکات رعایت شود باعث می شود مشتریان بیشتری را به سمت خود سوق دهد.

یکی از محصولات فروشی و پر استفاده که در این جارها صادر میشود عسل می باشد، که دارای مشتریان زیادی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما