آشنایی با انواع درب بطری شیشه ای

آشنایی با انواع درب بطری شیشه ای :درب بطری شیشه ای با شکل های مختلف برای انواع بطری ها و جارها تولید می شوند و کاربردهای زیادی دارند. وظیفه اصلی هر کدام از این درب ها در واقع پلمپ کردن بطری ها می باشد که این امر باعث تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی موجود در آن ها می شود. گروه ارتان شیشه در با تولید بطری شیشه ای عمده در کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران کیفیت و زیبایی را به مشتریان خود هدیه می دهد.

بطری شیشه ای چیست و چه استفاده ای دارد

بطری های شیشه ای استفاده زیادی برای نگه داری انواع مایعات دارند و در صنایع نوشیدنی و تولیدی کاربرد دارند. انواع مختلفی از این بطری ها را در طرح های مختلف تولید می کنند و تنوع زیادی وجود دارد.

برای بسته بندی انواع آب میوه، محصولات لبنی، انواع سس، روغن و سایر مواد مایع از این بطری های شیشه ای استفاده می شود. مزیت بطری های شیشه ای این است که شیشه با هیچ ماده ای واکنش نشان نمی دهد و از این رو مواد در این بطری ها سالم می‌ مانند. همچنین شیشه قابل بازیافت است و هیچ گونه آسیبی به محیط‌ زیست وارد نمی سازد.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای رنگی

تولید درب بطری شیشه ای

بنا بر تولید انواع بطری شیشه ای در طرح های مختلف و یا کاربردهای گوناگون، درب های متنوعی تولید خواهد شد. این درب ها محکم می شوند و مواد غذایی درون بطری شیشه ای تازه و سالم نگه می دارند.

درب بطری شیشه ای نقش بسیار مهمی در کیفیت این بطری ها ازخود نشان می دهند. در ادامه انواع این درب ها را توضیح خواهیم داد. درب ها روی بطری ها پلمپ می شوند و رطوبت و آلودگی و گرد و خاک نمی توانند وارد بطری شده و به مواد درون آن آسیب وارد کند.

درب بطری پت

این درب ها بر اساس سایز و دهانه بطری ها تولید می شود و مدل های متنوعی از آن‌ را می توان در بازار مشاهده نمود. درب ها با مدل های فانوسی، فندکی، قارچی، چتری، پلمپ دار، تاج خروسی، درب های ساده، درب های شیشه های اسپری، درب بطری مایع دستشویی و انواع متنوع دیگر وجود دارند.

هر کدام از این مدل ها کاربرد و ویژگی خاص خود را دارند. درب بطری های نوشابه و مواد شوینده به گونه ای طراحی می شود که دو تکه یا سه تکه بوده و برای نگهداری این مواد بسیار مناسب است.

درب بطری شیشه ای

همه می دانید که از گذشته تا کنون از ظرف های شیشه ای برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی استفاده می شده است. درب بطری شیشه ای با جنس‌های گوناگون تولید می شوند.

از این جمله باید گفت درب فلزی یا آلومینیومی، درب های استیل، درب پلاستیکی و چوب پنبه، درب بطری پت و انواع دیگر این بطری ها تولید جنس های مختلف این برند را نشان می دهند. بنا بر موارد استفاده از بطری ها، درب های مناسب برگزیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: جار شیشه ای فانتزی

درب بطری چه کاربردهایی دارد

در این قسمت از مقاله قصد داریم درباره کاربردهای درب بطری شیشه ای صحبت کنیم. اکنون که دوباره فصل تابستان در راه است به دلیل مصرف زیاد نوشیدنی و دوغ انواع درب را طراحی و تولید خواهیم کرد.‌

بازیافت این درب ها امکان پذیر است و باید گفت که جنس خالص و مرغوبی دارند‌. از بطری های بازیافت شده می توان در تولید لوازم اداری و تجاری استفاده های زیادی نمود. استفاده های دیگری نیز از درب بطری شیشه ای می توان کرد. به عنوان مثال می توان برای درست کردن کاردستی های خلاقانه و زیبا از این درب ها استفاده نمود.‌

سخن پایانی

انواع درب بطری شیشه ای می تواند ازمحیط زیست در مقابل آلودگی ها جلوگیری نماید. بازیافت شدن این درب ها کمک زیادی برای سالم و تمیز نگه داشتن محیط زیست می باشد. در گروه ارتان شیشه می توانید انواع بطری شیشه ای عمده را در طرح های مختلف داشته باشید‌.

کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران با برند ما این افتخار را دارد که کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب را یک جا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر مورد طراحی بطری های شیشه ای و سایر محصولات ما و همچنین قیمت و نحوه خرید سوالی در ذهن شما وجود دارد می توانید با کارشناسان و گروه فروش مشورت نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما