تولید بطری شیشه ای درب فلزی

بطری های شیشه ای، وسایلی هستند برای بسته بندی کردن و نگهداری انواع و اقسام مواد مایع یا پودری شکل. این وسایل نسبت به قوطی های فلزی یا پلاستیکی، از سلامتی خیلی بیشتری برخوردار می باشند و توصیه می شود که همواره برای مواد خوراکی که حالت اسیدی دارند مثل سرکه، از این بطری ها استفاده کنید. کارخانه تولید بطری شیشه ای درب فلزی، محصولات خود را به صورت انبوه در بازار های مصرف کشور پخش می کند.

تولید بطری شیشه ای درب فلزی

سایزهای مختلف بطری شیشه ای درب فلزی

سایزهای مختلف بطری شیشه ای درب فلزی مراکز تولیدی و صنعتی فعال در زمینه تولید کردن شیشه و بلور در کشور ما، انواع و اقسام بطری های شیشه ای را با شکل و طرح های مختلفی تولید کرده و به منظور استفاده در امور تولیدی و صنایع غذایی یا دارویی، روانه بازار های مصرف سرتاسر ایران می کنند.

سایزهای مختلف بطری شیشه ای درب فلزی که برای نگهداری کردن از مواد مختلفی طراحی شده اند، به شرح زیر می باشند:

  • برخی از این بطری ها جهت نگهداری کردن از محصولات غذایی مختلفی چون رب گوجه یا سس مایونز، در اندازه های یک کیلویی طراحی می شوند.
  • برخی دیگر برای بسته بندی کردن محصولاتی چون عسل یا انواع مارمالاد و مربا، در سایز های نیم کیلویی، یک کیلویی یا بزرگ تر ساخته می شوند.
  • بطری های شیشه ای مخصوص الکل صنعتی یا داروهای مختلف نیز سایز های کوچک تری دارند.
  • بطری های شیشه ای که برای نگهداری کردن از آب در داخل یخچال ساخته می شوند نیز، در اندازه های نیم لیتر، یک لیتر یا دو لیتری می باشند و درب آن ها نیز فلزی بوده و حالت پیچی دارد.
  • بطری های نوشابه های شیشه ای هم، در این دسته قرار می گیرند، چرا که درب های فلزی دارند و سایز آن ها به اندازه 250 میلی لیتر می باشد.

عرضه بطری شیشه ای درب فلزی

عرضه بطری شیشه ای درب فلزی واحد های تولید کننده مدل های مختلف بطری های شیشه ای، محصولات خود را با نهایت کیفیت و مرغوبیت تولید می کنند و توسط شرکت های بزرگ پخش، در همه جای کشور ما توزیع می نمایند، تا به دست عموم مردم برسانند.

عرضه بطری درب فلزی شیشه ای، توسط این شرکت ها، به شکل کاملا مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و محصولات با سود بسیار کم و نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

اما این شرکت ها برای سهولت هرچه بیشتر مصرف کننده ها، اقدام به فروش محصولات خود در بستر فضای مجازی کرده اند. از این رو شما می توانید همین حالا و به وسیله همین درگاه، به ثبت سفارش و خرید انواع بطری های شیشه ای از راه دور و به شکل غیر مستقیم بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما