تولید جار شش گوش شیشه ای نیم کیلویی

جار شش گوش نیم کیلویی که از جنس شیشه است به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بسیار فروش بوده و به اصولا برای نگهداری عسل و بعضی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این نوع جار در کارگاه ها و کارخانجاتی که محصولات بسته بندی را تولید می کنند صورت می پذیرد و این محصول در ابعاد گوناگون تولید می گردد.

تولید جار شش گوش شیشه ای نیم کیلویی

مشخصات جار شش گوش نیم کیلویی

مشخصات جار شش گوش نیم کیلویی یکی از مشخصات جار شش گوش نیم کیلویی همان گونه که از نام آن پیداست نیم کیلویی بودن آن است که برای بسته بندی محصولات در حجم 500 گرم از آن استفاده می شود. این محصول از جنس شیشه ی مرغوب تولید می گردد و در ابعاد گوناگون به گونه ای که بعضی کوتاه و بعضی بلند هستند و ابعاد دهانه ی آن ها نیز متفاوت است.

به هنگام سفارش جار نیم کیلویی با توجه به نیازی که داریم حتما باید به بلند و کوتاه بودن و اندازه ی دهانه ی آن توجه کنیم چرا که در دو نوع دهانه گشاد و دهانه تنگ موجود می باشند.

این نوع جار ها دارای درب می باشند که در جنس های گوناگون هم چون فلزی، پلاستیکی ، چوب پنبه ای و … به بازار عرضه می شود و هر کدام از آن ها دارای مشتریان مخصوص به خود هستند. نوع درب این محصول در کارایی آن تاثیری ندارد ولی پاسخگوی سلیقه های متفاوت مشتریان است. ا

ین محصول عموما بدون رنگ بوده اما به سفارش مشتری در رنگ های گوناگون تولید می شود تا مشتریان بتوانند محصولی که مد نظر دارند را به راحتی خریداری و تهیه نمایند.

مشتریان می توانند در این ظروف مواد غذایی مایع و جامد نگهداری کنند ولی به دلیل گوشه دار بودن برای مایعات مناسب تر است و در درون خود می تواند تا حداکثر 500 گرم ماده غذایی جای دهند.

سفارش جار شش گوش نیم کیلویی

سفارش جار شش گوش نیم کیلویی تولید جار شش گوش توسط کارخانه جاتی که محصولات بسته بندی را تولید می کنند صورت می گیرد این تولیدی ها با بهره گیری از بهترین مواد و دستگاه ها و نیروی انسانی اقدام به تولید می نمایند و کالای با کیفیت را روانه بازار می نمایند چرا که در این نوع جارها مواد غذایی نگهداری می شود و می بایست از استاندار های مناسبی برخورد باشد.

برای سفارش می بایست به وب سایت هایی که نمایندگی از این کارخانه ها دارند مراجعه کرد و محصول مورد نظر را در ابعاد دلخواه انتخاب و سپس تهیه و خریداری نمود. در تعداد سفارش این محصول محدودیتی وجود ندارد و مشتری می تواند به هر تعدادی که نیاز دارد و با توجه به سلیقه ی خود این جار را خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما