تولید مستقیم جار چهار گوش صادراتی

این مجموعه با تولید جار چهار گوش صادراتی با کیفیت و مرغوب و فروش آن ها در بازار های داخلی و خارجی سبب رضایت مصرف کنندگان ایرانی و خارجی شده اند. پخش مستقیم جارهای چهار گوش توسط تولید کنندگان، قیمت آن ها را تعدیل کرده و خرید جار های درجه یک را برای صنایع مختلف غذایی وابسته به آن ها راحت تر کرده است و به بهداشت مواد غذایی و نگهداری آن ها در مدت زمان های طولانی کمک می کنند.

تولید مستقیم جار چهار گوش صادراتی

ابعاد مختلف جار چهار گوش

ابعاد مختلف جار چهار گوش جار های چهار گوش در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و هر کدام از انواع آن ها می توانند حجم های مختلفی از مواد غذایی را در خود نگهداری کنند. ابعاد مختلف آن ها برای نگهداری از مواد غذایی مانند زیتون، مربا ها و حبوبات و … مناسب هستند.

جار های شیشه ای در سایز های مختلف می باشند و هر کدام دارای استفاده های متفاوتی هستند. سایز ۱ این جار ها با حجم ۹۰۰ سی سی می باشند و قابلیت حمل مواد در وزن های ۱۲۶۰ گرم را دارند و با در های طلایی و نقره ای موجود می باشند.

سایز ۲ این جار ها در حجم های ۷۵۰ سی سی و ۱۰۵۰ گرم تولید شده اند و با اندازه متوسط خود برای نگهداری از مواد غذایی مانند ترشی ها و رب ها و زیتون و … استفاده می شوند. سایز ۳ با حجم ۶۰۰ سی سی و حمل ۸۴۰ گرم کارایی مناسبی دارد و سایز ۴، ۵۰۰ سی سی از محلول ها و ۷۰۰ گرم از مواد غذایی را در خود جایی می دهد. سایز ۵ آن ها نیز می تواند تا ۳۰۰ سی سی از حجم مایعات و ۴۲۰ گرم از مواد غذایی را به خوبی در خود نگهداری کند.

ضخامت جار چهارگوش در حد استاندارد و مناسبی می باشد و موجب استحکام خوبی در آن ها شده است. این میزان از ضخامت هم مقاومت خوبی را در این محصولات به وجود آورده است و هم موجب سبکی وزن آن ها شده است و از سنگین شدن آن ها جلوگیری کرده و احتمال شکستن آن ها را کاهش داده است.

فروشگاه انواع جار چهار گوش صادراتی

فروشگاه انواع جار چهار گوش صادراتی فروشگاه انواع جار چهار گوش صادراتی به صورت آنلاین و غیر حضوری به ارائه جار چهارگوش در حجم های انبوه از طریق این سایت پرداخته و تهیه آن ها را در مدت زمان کوتاه تر و با هزینه کمتری موجب شده است. خریداران جار های چهار گوش صادراتی می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در این سایت به سفارش آن ها به شکل آنلاین اقدام کنند و پس از اطلاع از قیمت ها و موجودی آن ها سفارش ها و آدرس های خود را ثبت کنند تا این مجموعه بتواند این جار ها را با سرعت و با کیفیت بالا برای خریداران ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما